بهتاج:

سی‌وچهارمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان در پنج مرحله برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۰۴:۵۰
کد خبر: ۷۹۸۴۶۰
سی‌وچهارمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان در پنج مرحله برگزار می‌شود
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: با تائید سی و سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان توسط اتحادیه بین‌المللی دوچرخه‌سواری (UCI)، این تور در سال آینده در پنج مرحله برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایوب بهتاج در جلسه هماهنگی تور دوچرخه‌سواری، ضمن قدردانی از توجه جدی وزیر ورزش و جوانان به تداوم برگزاری تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان، از همکاری تمامی مسئولان کشوری، استانی، وزارت ورزش، فدراسیون دوچرخه سواری، استانداری، استان‌ها و شهرهای مسیر، مسئولان اجرایی، برگزاری و پشتیبانی و مردم علاقمند تشکر و تقدیر کردند.

 

وی افزود: برابر اعلام اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری (UCI) این تور سال آینده در پنج مرحله برگزار خواهد شد و تاریخ برگزاری آن نیز 14-10 مهر ماه سال 1398 تعیین شده است.

 

وی در خصوص مسیر تور هم گفت: طی نامه ای از استان های آذربایجان غربی و اردبیل خواستیم در چند روز آینده برنامه و علاقمندی خود را جهت میزبانی یک مرحله از تور مشخص نمایند و انشاءا... تا یک ماه آینده مسیر تور سی و چهارم نیز مشخص خواهد شد.

 

بهتاج خاطرنشان کرد: اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری نمایندگان خود در بخش فنی و آنتی دوپینگ را معرفی کرده است.

 

آقای «والتر لوک» از کشور هنگ کنگ به عنوان نماینده فدراسیون جهانی و سرکمیسر تور سی و چهارم و آقای « اولف نِسلوند» از کشور سوئد به عنوان نماینده فدراسیون جهانی دوچرخه سواری مسئولیت آنتی دوپینگ تور سی و چهارم را به عهده خواهند داشت .

 

گفتنی است؛ سی و سومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران – آذربایجان از هفتم مهر ماه 97 در شش مرحله و در مسیر استان های آذربایجان شرقی – آذربایجان غربی و اردبیل برگزار گردید که در بخش انفرادی آقای دیمیتری سوکولوف از تیم ملی روسیه و در بخش تیمی نیز تیم تارتلتو بلژیک عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز