شهردار تبریز تاکید کرد:

ضرورت مدیریت هماهنگ شهری/ تشریح چشم انداز ۱۲ ساله شهر تبریز

۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۳:۱۴:۲۸
کد خبر: ۷۹۸۴۶۷
ضرورت مدیریت هماهنگ شهری/ تشریح چشم انداز ۱۲ ساله شهر تبریز
شهردار تبریز بر ضرورت مدیریت هماهنگ شهری تاکید کرد و گفت: با اینکه مدیریت واحد شهری در کشور نداریم ولی می توانیم با هماهنگی بین دستگاه های مختلف، مدیریت هماهنگ شهری را در تبریز پیش ببریم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، جلسه هماهنگی مدیریت شهری به منظور مشارکت دادن مدیران دستگاه های خدمات رسان در اجرای چشم انداز شهر تبریز و برنامه عملیاتی و راهبردی شهرداری تبریز باحضور سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی و فرماندار تبریز، شهردار تبریز، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز  و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی خدمات رسان جهت هماهنگ کردن ادارات مختلف برگزار شد.

ایرج شهین باهر، شهردار تبریز در این جلسه گفت: برای اولین بار برنامه پنج ساله و چشم انداز ۱۲ ساله در شهر تبریز آماده شده است.

وی ادامه داد: با توجه به این برنامه همه مدیران شهری و مسئولان در سال های آتی طبق این رویکرد و چشم انداز سیاست گذاری کرده و برنامه ها را پیش خواهند برد.

شهین باهر با اشاره به اینکه وظیفه اصلی شورای شهر سیاست گذاری است، گفت: با حمایت شورای شهر برنامه راهبردی چشم انداز کلانشهر تبریز به تصویب رسیده است و در این برنامه باید به هماهنگی دستگاه های مختلف خدمات رسان توجه شود و کارها با هماهنگی قبلی انجام شود.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه می توانیم با هماهنگی بین دستگاه های مختلف، مدیریت هماهنگ شهری را پیش ببریم، گفت: در برخی مواقع عدم هماهنگی بین دستگاه ها باعث ایجاد مشکلاتی می شود که با تعامل و درنظرگرفتن برنامه می توانیم این مشکلات را حل کنیم و در قالب یک برنامه پیش رفت.

وی به جلوگیری از هدررفت بیت المال با اجرای این برنامه اشاره کرد و گفت: با این برنامه شاهد صرفه جویی و کاهش سرجم هزینه های شهر تبریز و اجرای تصمیمات واحد در مدیریت شهری خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز