#جشن_بزرگ_چهل_سالگی

شهردار تبریز : ۴۰ سالگی، سال پختگی انقلاب است

۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۲:۴۸:۵۵
کد خبر: ۸۱۱۱۵۷
شهردار تبریز : ۴۰ سالگی، سال پختگی انقلاب است
 شهردار تبریز ۴۰سالگی انقلاب را سال پختگی، کمال و رشد آن دانست و اعلام کرد: از این‌پس نیز پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری پشت سر خواهیم گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲بهمن گفت: مردم انقلابی تبریز، امسال هم پرشورتر از سال‌های قبل برای بیعت با آرمان‌های امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری در این راهپیمایی عظیم حضور دارند. وی در ادامه با اشاره به حضور پرشور کارکنان شهرداری تبریز در راهپیمایی امروز بیان کرد: کارکنان شهرداری تبریز هم پیرو فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر برپایی یک حماسه باشکوه، امروز به همراه خانواده‌های عزیزشان از میدان ساعت تا میدان نماز راهپیمایی کردند.

شهردار تبریز چهل‌سالگی انقلاب را سال رشد و کمال آن دانست و اعلام کرد: امسال سال پختگی انقلاب است و به لطف خداوند پس از این نیز پله‌های ترقی را پشت سر خواهیم گذاشت و همانطور که اکنون نیز از جایگاه جهانی خوبی برخوردار هستیم، در بسیاری از حوزه‌ها به رتبه‌های اول دست خواهیم یافت.

وی در بخش دیگری از این گفتگو درباره آماده‌سازی سطح شهر برای راهپیمایی ۲۲بهمن سخن گفت: امسال فضاسازی سطح شهر توسط اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و روابط‌عمومی‌های مناطق ۱۰گانه به شکل ویژه و زیبایی صورت گرفته است و باید قدردان تمام اقدامات صورت‌گرفته در کمیته برگزاری دهه فجر باشیم.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز