استاندار آذربایجان شرقی:

عزم ما بر قدردانی از خادمان مردم و قطع دست فرصت‌طلبان است 

۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۴:۵۸:۵۴
کد خبر: ۸۱۸۰۷۴
عزم ما بر قدردانی از خادمان مردم و قطع دست فرصت‌طلبان است 
استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه تشکل‌های غیردولتی اقتصادی، هم مسأله‌ها و هم راه‌حل‌ها را می‌دانند و وظیفه دولت تسهیل فعالیت آنهاست، گفت: عزم جدی ما بر این است که در شرایط دشوار کنونی، دست خادمان مردم را ببوسیم و دست فرصت‌طلبان و سوءاستفاده‌کنندگان را قطع کنیم.

 به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در نشست هم‌اندیشی با نمایندگان اصناف، بازاریان و اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی استان، اظهار داشت: اصناف، بازاریان و صنعت‌گران ما ثابت کرده‌اند که دلسوز کشور و مردم هستند و ما با تمام توان در خدمت آنها هستیم.

وی با بیان اینکه عرصه اقتصاد رسماً عرصه جنگ با دشمنان است، گفت: فشار و تحریم اقتصادی آخرین حربه دشمن برای زمین‌گیر کردن ملت ایران است و بر این اساس روز به روز عرصه را تنگ‌تر می‌کنند.

وی افزود: امروز در شرایط سخت و پیچیده‌ای قرار داریم، اما این شرایط دشوار نباید ما را نگران کند؛ زیرا ملت ما شرایطی به مراتب سخت‌تر از این را هم با موفقیت پشت سر گذاشته است.

پورمحمدی گفت: کشوری که هشت سال شرایط سخت جنگی را اداره کرده امروز هم می‌تواند با موفقیت از مشکلات عبور کند و همه بخش‌های کشور باید مانند دوران جنگ، شبانه‌روزی تلاش کنند.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: امروز در کنار دشمنان داخلی و خارجی، عده‌ای هم به دنبال فرصت‌طلبی و سوءاستفاده از شرایط اقتصادی هستند که باید با آنها برخورد شود. وی افزود: البته برخی از این افراد ناآگاهانه عمل می‌کنند؛ اما عده‌ای هم هستند که تعمداً بر مردم فشار می‌آورند که اگر با این عده برخورد قاطع صورت گیرد نقشه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

پورمحمدی همچنین بر فرهنگ‌سازی استفاده از کالاهای تولید داخل تأکید کرد و گفت: تحریم‌ها اگرچه از جهات مختلف موجب مشکلاتی برای مردم ما شده است، اما از طرفی هم می‌تواند موجب رونق تولید داخلی شود. در این نشست نمایندگان اصناف، بازاریان و اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی استان به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند.    

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز