به صورت همزمان صورت گرفت؛

افتتاح بلوار دفاع و خیابان شهدای ارتش

۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۹:۰۱
کد خبر: ۸۲۵۰۶۶
امروز پروژه مسیرگشایی خیابان ارتش به کمربندی میانی با عنوان خیابان «شهدای ارتش» و «بلوار دفاع» در انتهای خیابان ۱۵ خرداد در زیرگذر خرمشهر افتتاح شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، طی مراسمی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، شهردار، برخی از اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد، خیابان شهدای ارتش مورد بهره برداری قرار گرفت.

داوود طالب نژاد، شهردار منطقه ۳تبریز در این مراسم گفت: این خیابان در نوع خود اولین خیابان است که بدون هیچ گونه نواقصی افتتاح می شود و از این پس تمام سعی ما احداث خیابان هایی این چنینی خواهد بود.

وی اعلام کرد: برای اجرا و احداث خیابان شهدای ارتش در راستای کاهش هزینه ها از نیروها و امکانات شهرداری و سازمان های تابعه آن استفاده کردیم.

خیابان شهدای ارتش به طول ۵۰۰متر و عرض ۵۰متر با امکاناتی نظیر لاین دوچرخه سواری، شبکه آب خام و شرب، لاین پیاده روی، فضای سبز و مبلمان شهری مناسب در مدت یک سال اجرا و بهره برداری شد.

امروز همچنین بلوار دفاع با حضور شهردار تبریز و جمعی از اعضای شورا شهر افتتاح شد.

عملیات عمرانی اصلاح هندسی انتهای خیابان ۱۵ خرداد در زیرگذر خرمشهر، بلوار دفاع، به عنوان آخرین قطعه کمربندی میانی است که با این اصلاح هندسی، آخرین قطعه کمربندی میانی نیز تکمیل شده و این مسیر به عنوان تسهیل کننده ترافیک غرب به شرق و بالعکس در جنوب شهر تبریز عمل می کند.

 

نظر شما