مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

فعالیت ۱۷۲ سمن جوانان در سطح استان/ فعالیت های حوزه جوانان را به سمن ها واگذار می کنیم

۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۷:۱۳:۱۰
کد خبر: ۸۳۴۱۲۵
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت توسعه کیفی برنامه های گروه های مردم نهاد گفت: اکنون 172 سمن (سازمان مردم نهاد) در حوزه جوانان در آذربایجان شرقی فعالیت می کنند که به دنبال کیفی سازی فعالیت های این سمن ها هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایوب بهتاج در نشست خبری به مناسبت هفته جوان اظهار کرد: خوشبختانه با همت تمامی مسئولان بخش جوانان شاهد حرکت های بزرگی در بخش جوانان هستیم و این بخش همگام با حوزه ورزش در سطح استان پیگیری می شود.

وی خواستار اعتماد به جوانان در سپردن مسئولیت ها شد و گفت: برگزاری برنامه های دستگاه های مختلف را در سال 98، به جوانان واگذار می کنیم.

بهتاج خاطرنشان کرد: برنامه ما برای سال 98 در حوزه جوانان این است که برگزاری بسیاری از برنامه های دستگاه های استان را به سمن ها واگذار کنیم و در همین راستا خواستار حمایت جدی دیگر سازمان  ها و نهاد های دولتی و خصوصی از سمن های جوانان هستیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بیان کرد: در حال انجام تعمیرات اساسی در ساختمان خانه جوانان هستیم و تجهیز این ساختمان، می تواند پایگاهی برای جوانان ایجاد کند و طی صحبت هایی که با شهردار داشتیم، می خواهیم شعبه دوم خانه جوانان را نیز احداث کنیم.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اقدامات شاخص این اداره کل در حوزه ورزش گفت: تجهیز مجموعه های ورزشی در دستور کار ما قرار دارد و در همین‌راستا در حال تجهیز سالن های مرند، میانه و مراغه نیز هستیم تا میزبانی مسابقات در شهرستان ها را نیز بر عهده بگیریم.

وی اظهار کرد: از طول سال گذشته تا کنون، موفق به افتتاح 15 سالن ورزشی شده ایم و تا ماه مبارک رمضان، سه سالن دیگر را نیز مورد افتتاح قرار میگیرد.

بهتاج همچنین اشاره ای نیز به حمایت های جامعه ورزش از مردم سیل زده گفت: هیات های ورزشی و جوانان همگام با مردم دیگر استان ها پای کار آمدند و در کنار مردم سیل زده هستند و این جوضوع نه وظیفه سازمانی بلکه وظیفه انسانی است.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز