نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی خبر داد: 

پرداخت خسارت بازاریان آسیب دیده تا ظهر جمعه

۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۵:۳۷:۳۴
کد خبر: ۸۴۶۹۵۷
پرداخت خسارت بازاریان آسیب دیده تا ظهر جمعه
 نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز به همراه هیاتی از مدیران ارشد بیمه مرکزی با بازدید از سرای ایکی قاپیلار بازار تاریخی تبریز در جریان مشکلات بازاریان و نحوه پرداخت خسارت های بیمه شدگان قرار گرفت. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،زهرا ساعی با اشاره به اهمیت سرعت بخشیدن به پرداخت خسارت ها و رفع مشکلات بازاریان اظهار کرد: در دیدار با استاندار و مسئولان ارشد استان تاکید کردیم فعلا با نادیده گرفتن علت این حادثه و تسریع امور، از امروز پرداخت خسارت ها شروع شود تا مشکل بازاریان حل شود.

وی گفت: موضوع اصلی بازاریان خسارت دیده، پرداخت بیمه است چرا که در حال حاضر پیشکسوتانی در بازار داریم که شاید نسل پنجم بازاریان تبریز هستند و در این آتش سوزی اموال خود را از دست داده اند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مردم تبریز همواره در تمام سختی ها در کنار هم بوده اند، افزود: مغازه برخی از بازاریان استیجاری بود که با وقوع این حادثه اکنون وضعیت خوبی ندارند.

ساعی با بیان این که باید حاشیه ها را کنار بگذاریم تا این مسائل باعث دلخوری نشود، تاکید کرد: بازار همیشه محل کسب و کار حلال بوده و بازاریان نیز شریفترین انسان ها هستند که در این زمینه تلاش می کنیم مسائل را سریع تر پیگیری کنیم.

وی با اشاره به اهمیت موضوع پیشگیری از حوادث گفت: حدود ۱۰ سال پیش نیز در بازار تبریز آتش سوزی اتفاق افتاده بود که با رعایت برخی از موارد و به روز رسانی تجهیزات باید از وقوع چنین حوادثی جلوگیری شود.

ساعی در پایان از تلاش های امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی، شهردار تبریز، مدیر بخران استانداری، مدیریت و آتش نشانان سازمان آتش نشانی و همچنین بازاریان تبریز در مهار آتش بازار تبریز تشکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز