تشریح برنامه های گرامیداشت سوم خرداد در آذربایجان شرقی

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۵:۳۲:۲۸
کد خبر: ۸۴۸۷۲۵
دبیر ستاد گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در آذربایجان شرقی ضمن تشریح برنامه های گرامیداشت سوم خرداد بر مردمی شدن این برنامه ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلی زاده در جمع خبرنگاران گفت: برنامه ها گرامی داشت آزاد سازی خرمشهر از اول تا چهارم خرداد برگزار می شود و تمامی دستگاه ها وسازمان های استان در اجرای این برنامه ها همکاری دارند.

وی ضمن تشریح برنامه‌ها در طول ایام حماسه آزادسازی خرمشهر گفت :برگزاری مراسم شب خاطره ۱۴ ویژه آزادسازی خرمشهر به همراه رونمایی از کتاب سرای انقلاب ، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب به مناسبت ماه مبارک رمضان توسط واعظین و مداحان و نیز تبیین آثار و ارزش های دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر در مساجد و هیئت های مذهبی،  تهیه و تولید مستند و تولید ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و نیز حضور فاتحان خرمشهر در برنامه‌های زنده رادیویی و تلویزیونی، دعوت از راویان دفاع مقدس جهت خاطره گویی و بیان ابعاد حماسه فتح خرمشهر در مدارس، ارائه خدمات و ویزیت رایگان پزشکی توسط نیروهای مسلح استان، برگزاری همایش دشمن شناسی از منظر حضرت امیرالمومنین در نهج البلاغه ویژه بانوان از جمله این برنامه ها است.

وی از برپایی نمایشگاه با موضوع فتح خرمشهر در سطح مراکز هنری  خبر داد و گفت: استفاده حداکثری از ظرفیت و توان کانونهای مردمی نهاد ها و فرهنگی سراها در پاسداشت حماسه سوم خرداد  در این نمایشگاه ها مورد توجه است.

وی، برگزاری همایش بازخوانی کارکرد رسانه ها در دوران دفاع مقدس، سلسله کارگاه های تاریخ شفاهی دفاع مقدس، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان در سپاه عاشورا، عطرافشانی گلزار شهدا و میثاق با شهیدان در قالب دیدار با خانواده های معظم شهدا، برپایی نمایشگاه ویژه آزادسازی خرمشهر در مصلای اعظم تبریز و برگزاری همایش فاتحان و مدافعان خرمشهر در استانداری آذربایجان شرقی و تجلیل از رزمندگان آن دوران را از دیگر  برنامه های طراحی شده برشمرد.

عباسقلی زاده با اشاره به همراهی دولت های بزرگ در جنگ تحمیلی علیه کشورمان گفت: عراق با پشتیبانی 45 کشور کشور ما را مورد هدف قرار داد اما هشت سال دفاع مقدس در حقیقت جنگ جهانی سوم علیه ایران بود که جمهوری اسلامی در برابر ظلم ایستاد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز