همزمان با ولادت امام رضا (ع) صورت گرفت:

 بازدید ساعی از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۲:۱۶:۵۵
کد خبر: ۸۷۰۶۵۹
 بازدید ساعی از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست
 زهرا ساعی همزمان با ولادت امام رضا(ع) از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، زهرا ساعی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، همزمان با دهه کرامت و سالروز ولادت امام رضا (ع) در یکی از مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست بهزیستی تبریز حضور یافت.

وی در حاشیه این بازدید گفت: اگر این‌گونه مراکز برای پرورش و تربیت این کودکان وجود نداشتند شاهد افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه بودیم. ساعی با تأکید بر اهمیت کار این مراکز، خاطرنشان کرد: نگهداری این کودکان در شیرخوارگاه‌ها از این بعد اهمیت دارد که نجات جان کودکان بی‌سرپرست و رهاشده درنهایت به نجات یک جامعه می‌انجامد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین کار این مراکز از این حیث که موجب عاقبت‌به‌خیری این کودکان می‌شود هم در نزد خداوند و هم در نزد مردم پسندیده و مقبول است.

وی در ادامه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست، تصریح کرد: نیروهای مشغول در این مرکز با عشق و علاقه و مانند یک خانواده و بزرگ‌تر برای حفظ و نگهداری کودکان از مرحله شیرخواری تا ازدواج و تحصیل در دانشگاه تلاش می‌کنند که باید از زحمات همه آن‌ها قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز