استاندار آذربایجان شرقی:

دستگاه‌ها و مدیران دچار روزمرگی شده‌اند

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۳:۳۵:۴۰
کد خبر: ۸۷۰۷۴۷
دستگاه‌ها و مدیران دچار روزمرگی شده‌اند
استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به فعالیت کمیته‌ها و کارگروه‌های مختلف در دستگاه‌های اجرایی، خاطرنشان کرد: با وجود این فعالیت‌ها، کارها آن‌طور که مورد انتظار است پیش نمی‌رود و این نشان می‌دهد که دستگاه‌ها و مدیران ما دچار روزمرگی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در جلسه مجمع مشورتی دانشگاهیان و نخبگان استان، اظهار داشت: بسیاری از مسائل جامعه نیازمند نگاه از بیرون و فارغ از رویکردهای اداری و تشریفاتی است و دانشگاهیان و متخصصان توانایی این کار را دارند.

وی با اشاره به فعالیت کمیته‌ها و کارگروه‌های مختلف در دستگاه‌های اجرایی، خاطرنشان کرد: با وجود این فعالیت‌ها، کارها آن‌طور که مورد انتظار است پیش نمی‌رود و این نشان می‌دهد که دستگاه‌ها و مدیران ما دچار روزمرگی شده‌اند.

پورمحمدی با تأکید بر اینکه حل مشکلات جامعه نیازمند همکاری و هم‌فکری همه متخصصان و صاحب‌نظران است، افزود: برای ایجاد تحول همه باید پای کار بیایند و این موضوع باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه با آغوش باز از نظرات متخصصان، نخبگان و دانشگاهیان استقبال می‌کنیم، افزود: انتظار ما از مجمع مشورتی این است که کارهای جدید و متمایز و راه‌حل‌های امکان‌پذیر برای مشکلات ارائه کند.

وی، مجمع مشورتی نخبگان و دانشگاهیان را حلقه اتصال مدیران اجرایی و متخصصان حوزه‌های مختلف دانست و گفت: این مجمع باید محملی برای بیان نظرات و دیدگاه‌های نخبگان باشد.

پورمحمدی همچنین نحوه ارتباط دولت با مردم را مهم خواند و گفت: کارآمد کردن سیستم‌های ارتباطی مردم و دولت و متناسب ساختن انتظارات عمومی با امکانات و توانمندی‌های کشور دو موضوع مهم در این زمینه هستند.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان با تأکید بر اینکه مجمع مشورتی باید مسائل استان را شناسایی و با اولویت‌بندی نسبت به علت‌یابی و ارائه راهکارهای عملی اقدام کند، افزود: از همه صاحب‌نظران و نخبگان حوزه‌های مختلف برای همکاری با این مجمع دعوت می‌کنیم.

اعضای مجمع مشورتی دانشگاهیان و نخبگان استان نیز در این نشست دیدگاه‌های خود را در خصوص نحوه فعالیت این مجمع و همکاری آن با مدیریت اجرایی استان بیان کردند.

این مجمع متشکل از اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های استان، جوانان فعال در حوزه‌های کارآفرینی، فناوری و ارتباطات و نمایندگان بخش خصوصی است که به عنوان بازوی علمی مشورتی مدیریت استان تشکیل شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز