مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی اعلام کرد:

جزئیات برگزاری آزمون استخدامی مشاغل آتش‌نشانی شهرداری‌ها در روز جمعه ۱۸ مرداد

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۴:۲۵:۴۵
کد خبر: ۸۸۱۱۴۶
جزئیات برگزاری آزمون استخدامی مشاغل آتش‌نشانی شهرداری‌ها در روز جمعه ۱۸ مرداد
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی گفت: آزمون استخدامی مشاغل آتش‌نشانی شهرداری‌های استان، روز جمعه همزمان با سراسر کشور در 8 حوزه امتحانی استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،مرتضی علیخانی با اعلام این خبر، گفت: این آزمون با حضور 7755 داوطلب رأس ساعت 9 صبح روز جمعه 18 مرداد در حوزه‌های امتحانی استان آغاز می‌شود.

وی درخصوص توزیع کارت ورود به آزمون نیز گفت: کارت ورود به آزمون از روز ۱۳ مرداد در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir  در دسترس داوطلبان قرار داده می‌شود که لازم است در روز آزمون به همراه کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار به ناظران مربوط ارائه شود.

علیخانی ادامه داد: باجه‌های رفع نقص از روزهای 15 تا 17 مرداد ۱۳۹۸در مراکز جهاد دانشگاهی شهرستان‌های تبریز، عجب‌شیر، میانه و مرند برای رفع هرگونه مغایرت دایر است و لازم است داوطلبان پس از دریافت کارت شرکت در آزمون، آن را به‌دقت مطالعه کنند.

وی همچنین با بیان اینکه درب مراکز برگزاری آزمون از ساعت 8.50 صبح بسته خواهد شد، به داوطلبان توصیه کرد یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حوزه‌ها حضور داشته باشند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تأکید کرد: ورود تلفن همراه و هرگونه لوازم الکترونیکی به حوزه‌های آزمون ممنوع است و داوطلبات از به همراه داشتن این وسایل جداً خودداری کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز