در دیدار شهردار تبریز با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مطرح شد؛

استفاده از جوانان برای پیشبرد اهداف فرهنگی

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۲:۴۴
کد خبر: ۸۸۴۶۳۰
استفاده از جوانان برای پیشبرد اهداف فرهنگی
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: رویکرد مثبت شهردار تبریز در مسائل فرهنگی بر همگان مسلم است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر صبح امروز در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام حسن شعبانی به این سمت، اظهار کرد: دین مبین اسلام برای رستگاری انسان ها در زندگی دنیوی و اخروی برنامه های مشخصی دارد.

او افزود: توجه به مسائل دینی توسط اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان، می تواند در حل بسیاری از مشکلات و کاستی های جامعه کارساز و مفید باشد.

شهردار تبریز ابراز امیدواری کرد که با افزایش تعامل بین اداره کل تبلیغات اسلامی و شهرداری تبریز در حوزه فرهنگی و اجتماعی، شاهد اتفاقاتی خوب در این حوزه باشیم.

حجت الاسلام شعبانی نیز در این دیدار رویکرد مثبت شهردار تبریز در مسائل فرهنگی را بر همگان مسلم دانست و گفت: لازمه جامعه امروز ما این است که بتوانیم با اقشار مختلف جامعه به زبان خودشان صحبت کنیم و همه را در مسائل دینی و تبلیغی مشارکت دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اعلام کرد: بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و متخصص رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی در استان است که امیدواریم با این رویکرد بتوانیم اهداف فرهنگی و تبلیغی خود را پیش ببریم.

 

نظر شما