شهردار تبریز:

آموزش صحیح و بهینه مدیریت پسماند برای دانش‌ آموزان تبریزی

۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۱:۵۷:۴۶
کد خبر: ۹۰۲۹۵۷
آموزش صحیح و بهینه مدیریت پسماند برای دانش‌ آموزان تبریزی
شهردار تبریز از آموزش صحیح مدیریت پسماند برای دانش آموزان تبریزی خبر داده و گفت: این موضوع امسال در قالب آموزش‌های شهروندی در ۲۲۴۹ مدرسه سطح تبریز آموزش داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربابجان شرقی، ایرج شهین باهر با اعلام این مطلب اظهار داشت: روزانه حداقل ۱۲۰۰ تن زباله در تبریز تولید می شود که ۵۷درصد زباله‌های تبریز تر و ۴۳ درصد آن خشک است.

او با اشاره به لزوم تفکیک زباله و مدیریت اصولی آن، افزود: موضوع تفکیک زباله از مبدا بسیار حائز اهمیت است که خانواده‌ها نیز می‌توانند با تفکیک زباله در منزل، جهت مدیریت پسماندها یاری‌گر مدیریت شهری باشند.

شهردار تبریز از دانش آموزان و کودکان به عنوان بازوان توانای مدیریت شهری نام برده و خاطرنشان کرد: بی شک تحقق عنوان «تبریز شهر همیشه تبریز» در مرحله نخست و بیش از هر موضوعی تنها و تنها با مشارکت فعال این قشر امکان پذیر خواهد بود.

ایرج شهین باهر همچنین اظهار امیدواری کرد با  اجرای موفق طرح آموزش‌های شهروندی در مدارس در آینده با صرف حداقل هزینه و زمان، شاهد پیشرفت در مشارکت‌های اجتماعی شهروندان در مدیریت شهری باشیم.

او در پایان یادآور شد: ۳۴۰ هزار جلد کتب شهروندی تدوین شده ویژه آموزش شهروندی امسال در دو هزارو ۲۴۹ مدرسه تبریز و ۱۳ هزار کلاس توسط مربیان و معلمان آموزش دیده آموزش پرورش و شهرداری تبریز به دانش آموزان ارائه خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز