شهردار تبریز بیان کرد:

افتتاح ۳پروژه جدید، گامی مهم در راستای سکونت پذیری خاوران

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۹:۱۵
کد خبر: ۹۰۴۵۰۹
افتتاح ۳پروژه جدید، گامی مهم در راستای سکونت پذیری خاوران
شهردار تبریز از افتتاح ۳ پروژه عمرانی و خدماتی در منطقه ۹ تبریز به عنوان گامی در راستای آماده سازی زیرساخت های سکونت در شهرک خاوران یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر  در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی و خدمات منطقه ۹ تبریز اظهار کرد: برای تملک زمین و احداث ۳ پروژه، حدود ۱۵۷میلیاردتومان هزینه شده است.

او اجرای چنین پروژه هایی را در راستای آماده سازی شهرک خاوران برای سکونت شهروندان عنوان کرد و افزود: لازم بود برخی معابر همچون ورودی و خروجی اتوبان و مخازن آب خام در این منطقه سریعا بهره برداری شود چرا که این ها جزو اصلی ترین زیرساخت های یک شهرک جدید به شمار می آیند.

شهردار تبریز خبر داد: با اجرا و افتتاح ۳ پروژه در منطقه ۹ تبریز، زمینه های احداث حدود ۸۰۰قطعه مسکونی، تجاری و... فراهم شد که این موضوع نیز در رونق هرچه بیش تر این شهرک تاثیرگذار خواهد بود.

ایرج شهین باهر یادآور شد: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری تبریز آماده سازی بسترها و زیرساخت های لازم برای تحقق شهرک مدرنی است که پیش تر وعده آن را داده ایم.  

عصر امروز با برگزاری مراسمی،۳پروژه «احداث و تکمیل کمربند میانی شهرک خاوران به طول ۳/۷کیلومتر»، «اتصال اتوبان پیامبر اعظم (ص) به بلوار ۶۵متری شهرک خاوران» و «احداث منبع بتنی آب هزارمترمکعبی» بهره برداری شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز