وزیر صمت بیان کرد:

امکانات وزارت صنعت در اختیار کمک به زلزله زدگان

۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۱۰:۳۴:۳۲
کد خبر: ۹۲۱۳۳۳
امکانات وزارت صنعت در اختیار کمک به زلزله زدگان
وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه ستاد مدیریت بحران ضمن ابراز همدردی با زلزله‌زدگان شهرستان میانه، دستور داد همه امکانات این وزارتخانه برای کمک به حادثه‌دیدگان بسیج شود.
به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رضارحمانی گفت: همه واحدهای تولیدی، صنعتی و تجاری با تمام توان خود برای رفع نیازهای مناطق زلزله‌زده همکاری می‌کنند و ما نیز از هیچ کمکی مضایقه نخواهیم کرد.
وی افزود: آمار دقیقی از خسارات در مناطق زلزله‌زده نداریم و در حال حاضر امدادرسانی و نجات هموطنان عزیزمان در اولویت است و کار پاکسازی مناطق زلزله‌زده باید انجام بشود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه رئیس جمهور، معاون اول و وزیر کشور از بدو حادثه پیگیر امور بودند، تصریح کرد: معاون اول و وزیر کشور دستورهای لازم را داده‌اند و بنده نیز به عنوان جانشین ستاد اقتصاد مقاومتی در آذربایجان شرقی پیگیر امور خواهم بود.
وی با تاکید بر اینکه آرامش در مناطق زلزله‌زده باید حفظ شود، اضافه کرد: همه امکانات باید بسیج شود و آرامش باید حفظ شود تا امدادگران کار خود را انجام دهند.
رحمانی با بیان اینکه برنامه‌های سفر امروز خود را برای پیگیری امور در مناطق زلزله‌زده لغو کرده‌ام، گفت: امروز قرار بود در میز سوم نهضت ساخت داخل در حوزه خودرو و مس، کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی و اختتامیه رینوتکس ۲۰۱۹ شرکت کنم که متاسفانه این حادثه اتفاق افتاد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت که امروز برای شرکت در آئین اختتامیه هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی و چند جلسه دیگر به تبریز سفر کرده بود، به دنبال وقوع زمین‌لرزه در شهرستان میانه که به جان باختن تعدادی از هموطنان منجر شد، برنامه‌های خود را لغو و به این شهرستان سفر کرد.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز