مدیرکل کانون استان در اختتامیه مهرواره مهمانی از سرزمین کتاب:

کتابخوانی؛ یک فضیلت برتر و یک رفتار شجاعانه است

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۱۳:۲۳:۴۱
کد خبر: ۹۲۱۸۹۲
کتابخوانی؛ یک فضیلت برتر و یک رفتار شجاعانه است
مدیرکل کانون پرورش فکری استان در آئین اختتامیه این مهرواره، با اشاره به اهمیت امر کتابخوانی و فرهنگ مطالعه، خواندن کتاب را یک فضیلت و یک رفتار شجاعانه توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،  علی بینش در عین حال تاکید کرد: افزایش آگاهی و به تبع آن ایفای مسئولیت های اجتماعی و فردی یکی از نتابج بارز کتابخوانی است.

وی با اشاره به نتایج ارزشمند برنامه ها و فعالیت های کانون در عرصه کتابخوانی و توسعه فرهنگ مطالعه تاکید کرد: "میهمانی از سرزمین کتاب" در حالی نهمین دوره خود را سپری می کند که از سال 95 به صورت مهرواره و غیررقابتی برگزار می شود و همین امر منجر به افزایش استقبال کودکان و نوجوانان از این برنامه شده است.

بینش افزود: معرفی کتاب های مورد علاقه کودکان و نوجوانان در قالب یکی از شخصیت های اصلی کتاب به صورت نمایش خلاق مهمترین بخش مهرواره "میهمانی از سرزمین کتاب" است که با مشارکت مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار گردید.

وی ادامه داد: توسعه کتابخوانی یکی از شاخص‌های توسعه فرهنگی در هر جامعه است و از آنجا که مخاطبان این برنامه‌ها کودکان و نوجوانان هستند لذا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.

گفتنی است، فراخوان این مهرواره اردیبهشت ماه سال جاری منتشر شده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز