فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی معرفی شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۱:۰۲
کد خبر: ۹۳۱۵۴۶
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی معرفی شد
طی برگزاری آیینی سرهنگ محمد احمدی به عنوان فرمانده جدید مرزبانی آذربایجان شرقی معرفی و از تلاش‌ها و خدمات سرهنگ علی طاهری قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، استاندار آذربایجان شرقی در آئین تودیع و معارفه فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی استان، با اشاره به موقعیت جغرافیایی حساس و ژئوپلیتیک استان، گفت: استان آذربایجان شرقی با وجود داشتن 271 کیلومتر مرز مشترک با کشورهای همسایه، از امن‌ترین استان‌های کشور است که این افتخار به برکت خون شهدا و تلاش نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی به دست آمده است.

محمدرضا پورمحمدی  افزود: امنیت، نعمت الهی است و همه باید برای حفظ و حراست از این نعمت الهی احساس مسئولیت کنند.

وی به پایین بودن نرخ اعتیاد در آذربایجان شرقی نسبت به میانگین کشوری و استان‌های هم‌تراز اشاره کرد و گفت: آذربایجان شرقی به دلیل موقعیت جغرافیایی خود در معرض بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است و اگر هوشیاری مسئولان و همراهی مردم نبود امروز تصویر دیگری از این آسیب‌ها را در استان شاهد بودیم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به اغتشاش‌های اخیر در تبریز و برخی از شهرهای کشور، گفت: مردم فهیم آذربایجان و تبریز از همان لحظه‌های اول، صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کرده و بار دیگر شعار "آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاخدی" را ثابت کردند.

پورمحمدی، اعتراض را حق قانونی هر شخصی دانست و گفت: اعتراض مدنی با اغتشاش فرق دارد؛ آتش زدن اتوبوس و تخریب اموال عمومی و بیت‌المال، نشانه اعتراض نیست، چرا که مردم در تامین اموال عمومی نقش دارند و آتش زدن این اموال به معنای نادیده گرفتن حق و حقوق مردم است.

وی ادامه داد: بیش از 40 سال است که ملت ایران اسلامی، با تقدیم جان و مال خود از انقلاب اسلامی و آرمان های ارزشمند آن دفاع کرده اند و توطئه هدایت شده اخیر دشمنان را نیز با همین روحیه، خنثی کردند.

پورمحمدی همچنین به حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از تصمیم سران قوا در افزایش نرخ بنزین اشاره کرد و گفت: تدبیر حکیمانه و مدبرانه رهبر انقلاب، نقش بسیار مهمی در آرامش جامعه داشت.

 

 

نظر شما