«بازار خودرو» به زودی در شرق تبریز به بهره برداری می‌رسد

۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۱:۴۱:۰۸
کد خبر: ۹۳۲۴۰۱
«بازار خودرو» به زودی در شرق تبریز به بهره برداری می‌رسد
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از تکمیل و افتتاح بازار خودرو شرق تبریز در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ابراهیم محمدی با اشاره به اینکه این بازار در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید اظهار داشت: بازار خودرو شرق تبریز با مشارکت بخش خصوصی و در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع با زیر بنای ساختمان اداری به مساحت 4هزار مترمربع و گنجایش همزمان ۵۰۰ خودرو در ۲ سالن سرپوشیده و ۲ پارکینگ روباز، همه روزه به مراجعه کنندگان خدمات دهی خواهد کرد.

او از افتتاح و بهره برداری این بازار در شرق تبریز خبر داده و افزود: با پیشرفت و گستردگی جمعیت شهر تبریز و با توجه به اینکه در مبادی ورودی شرق تبریز هیچ‌گونه بازار خودرویی وجود ندارد، با بهره برداری از این بازار همشهریان عزیز می توانند با کاهش سفرهای درون شهری به دور از ترافیک، اتلاف وقت، آلودگی هوا و صرفه جویی در هزینه ها از این بازار بازدید و با حذف واسطه گری خودروی مورد نظر خود را خریداری کنند.

محمدی ابراز امیدواری کرد که با گسترش تعاملات با بخش خصوصی و با توسعه هدفمند میادین میوه وتره بار و بازارهای خودرو، بتوانیم عملکرد خوبی در این حوزه داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز