مدیر شعب بانک قرض‎الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقی خبر داد:

پرداخت ۱۸۰۰میلیارد ریال وام به متقاضیان در ۹ ماه امسال/ آغاز اجرای طرح میعاد

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۲:۴۸:۳۲
کد خبر: ۹۳۶۴۶۲
پرداخت ۱۸۰۰میلیارد ریال وام به متقاضیان در ۹ ماه امسال/  آغاز اجرای طرح میعاد
مدیر شعب بانک قرض‎الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقی از اعطای 1800 میلیارد ریال تسهیلات در ۹ ماه سال جاری خبر داد و گفت: پیش بینی می شود تا پایان امسال یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال نیز وام از سوی شعب این بانک در اختیار متقاضیان استان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،رضا منافی آذر در نشست خبری به مناسبت سیزدهمین سالروز تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران،اظهار کرد: 6300میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه در قالب طرح‌های مختلف از زمان تاسیس این بانک تاکنون به متقاضیان این استان پرداخت شده است.

وی افزود: در سال جاری ۲ هزار و ۷۰۰ فقره وام ۵۰ میلیون ریالی کارگشایی برای اقشار نیازمند، ۶۰۰ فقره وام ۱۵۰ میلیون ریالی ودیعه مسکن به میزان ۹۰ میلیارد ریال، ۳۰۰ فقره وام اشتغالزایی تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و بیش از ۶۹۵ فقره وام ازدواج ۳۰۰ میلیون ریالی به متقاضیان استان پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقی گفت: در این مدت  ۵۱۵ میلیارد ریال وام به مددجویان کمیته امداد و ۲۳ میلیارد ریال به ۱۵۲ مددجوی بهزیستی ر سطح استان پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک قرض‎الحسنه مهر ایران در  آذربایجان شرقی از اجرای طرح میعاد توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران خبر داد و گفت: در حال حاضر برای افتتاح حساب در این بانک کارت ملی کفایت می کند  و افتتاح حساب از طریق امضای دیجیتال در عرض پنج دقیقه بدون این‌که کپی شناسنامه و یا مدرک دیگری لازم باشد، انجام می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز