آذربایجان شرقی به رتبه چهارم وزنه برداری کشور رسید

۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۰۶:۵۹:۰۴
کد خبر: ۹۴۸۴۱۸
آذربایجان شرقی به رتبه چهارم وزنه برداری کشور رسید
 تیم آذربایجان شرقی با درخشش وزنه برداران خود به مقام چهارم تیمی مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور(انتخابی تیم‌ ملی ) دست یافت.

‍به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،این رقابتها دومین دوره یادواره استاد بهمن‌ مطلق و گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج‌ قاسم‌ سلیمانی به میزبانی اهواز برگزار شد.

حسین پاکار، حسین رضوی و امین بوکان با کسب مدالهای رنگارنگ در یکضرب،دوضرب و مجموع ۴۰۹ امتیاز برای استان کسب کردند.

در رقابتهای انفرادی، حسین رضوی در دسته ۵۵ کیلوگرم در یکضرب ۸۶ کیلوگرم، مدال برنز و در دوضرب۱۱۰ کیلوگرم، مدال طلا و در مجموع۱۹۶ کیلوگرم مدال برنز را به دست آورد.

حسین پاکار در دسته ۶۷ کیلوگرم با اقتدار تمام موفق به تصاحب مدال طلای یکضرب،دوضرب و مجموع شد. پاکار موفق شد وزنه ۱۳۰ کیلوگرمی را در یکضرب و ۱۵۵ کیلوگرمی را در دوضرب بالا برده و در مجموع ۲۸۵ کیلوگرم را بلند کرد.

امین بوکان ورزشکار میانه ای استان در دسته ۱۰۲ کیلوگرم، برنز یکضرب با وزنه ۱۶۱ کیلو و برنز دوضرب با وزنه ۱۹۸ کیلوگرم را کسب کرد تا در مجموع ۳۵۹کیلوگرم و کسب مدال برنز در جایگاه دوم بایستد.

اعضای تیم آذربایجان شرقی، حسین رضوی، سالار مرادی، حسین پاکار، حسین مختاری، عرفان مرادی، تورج اجلی، امین بوکان و ظهیر خدادادی و مربیان، مصطفی مرادی و بهبود نعیمی به سرپرستی حامد دیبامهر در این مسابقات شرکت کردند.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور از ۱۷دی ماه به میزبانی اهواز برگزار شد و آذربایجان شرقی با ۷ ورزشکار در این مسابقات شرکت کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز