استاندار:

نرخ اعتیاد در آذربایجان شرقی کمتر از ۱.۲درصد است

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۱:۳۷:۲۴
کد خبر: ۹۵۰۸۳۸
نرخ اعتیاد در آذربایجان شرقی کمتر از ۱.۲درصد است
استاندار آذربایجان شرقی، با بیان اینکه آذربایجان شرقی از استان‌های امن و سالم کشور است، افزود: نرخ اعتیاد در کشور، ۵.۲ درصد در حالی که در استان کمتر از ۱.۲درصد است و در جرایم خشن نیز پایین‌تر از میانگین کشوری قرار داریم؛ هرچند کمترین میزان این آسیب‌های اجتماعی هم زیاد است و‌ باید برای ریشه‌کن کردن آنها تلاش کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،محمدرضا پورمحمدی در همایش پویایی و نشاط اجتماعی در تبریز، اظهار داشت: در سال‌هایی نه چندان دور، صمیمیت و پیوند مستحکمی در بین خانواده‌ها وجود داشت، ولی پیشرفت تکنولوژی و مدرنیته، رفته رفته‌ از شدت این ارزش اجتماعی کاسته است.

وی به افزایش رفاه نسبی مردم نسبت به دهه‌های گذشته اشاره کرد و ادامه داد: باید همزمان با افزایش رفاه، برای تقویت نشاط اجتماعی هم تلاش شود و هدف زندگی انسان‌ها تنها به مسائل مادی خلاصه نشود.

پورمحمدی بر اهتمام دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های مردمی در این زمینه تأکید کرد و گفت: افزایش نشاط اجتماعی یکی از راهکارهای تقویت همدلی و همبستگی بین مردم است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای ۲۷ دی سال ۵۶ در دانشگاه تبریز، گفت: در افتخارات دانشگاه تبریز همین بس که مشهدالشهدای دانشگاه‌های کشور است.

پورمحمدی، ترور سردار قاسم سلیمانی توسط آمریکا را نشانه عجز استکبار جهانی در مقابله با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: امنیت امروز ایران اسلامی، مرهون و مدیون مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های شهدایی همچون سردار سلیمانی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز