کنترل های مراقبتی در مبادی خروجی آذربایجان شرقی تشدید می شود

۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۵:۲۷:۲۶
کد خبر: ۹۸۰۲۷۸
کنترل های مراقبتی در مبادی خروجی آذربایجان شرقی تشدید می شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش 67 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان در روز اول فروردین، گفت: کنترل‌های مراقبتی در مبادی خروجی استان با همکاری فرمانداران و نیروی انتظامی تشدید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ، علیار راستگو در جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا،افزود: براساس گزارش نیروی انتظامی، حجم تردد در محورهای مواصلاتی استان در 5 روز پایانی اسفند، 52 درصد و در روز اول فروردین، 67 درصد کاهش داشته و مطالبی که در خصوص افزایش ورود مسافران به استان و تبریز در فضای مجازی منتشر می‌شود صحت ندارد.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز با یک بحران روبه‌رو هستیم و در این شرایط حفظ امنیت و آرامش روانی جامعه ضروری است و با کسانی که با انتشار شایعات سعی در برهم زدن این آرامش دارند برخورد خواهد شد.

 

راستگو با بیان اینکه همه مسئولان استان برای مدیریت و کنترل بیماری کرونا به صورت تمام‌وقت فعال هستند، افزود: اولویت نخست مدیریت ارشد استان، حفظ سلامت مردم و کنترل بحران کروناست.

وی همچنین خطاب به فرمانداران استان که به صورت ارتباط تصویری در این جلسه حضور داشتند، هماهنگی کامل با ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا و اجرای مصوبات این ستاد را خواستار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز