شهین‌باهر خبر داد:

شهرداری تبریز، آماده همکاری با نیروهای داوطلب ضدعفونی در محلات

۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۲:۵۷:۳۱
کد خبر: ۹۸۰۴۸۸
شهرداری تبریز، آماده همکاری با نیروهای داوطلب ضدعفونی در محلات
شهردار تبریز گفت: اداره کل سلامت شهرداری آمادگی دارد تا در هر محله ای که شهروندان بخواهند به صورت خودجوش عملیات ضدعفونی انجام دهند، محلول‌های ضدعفونی کننده را به صورت رایگان در اختیارشان قرار بدهد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین‌باهر در جمع نیروهای داوطلب ضدعفونی محلات تبریز در منطقه قراملک اظهار کرد: ویروس «کرونا» تنها به دست خود مردم ریشه‌کن می‌شود و تلاش مجموعه شهرداری آگاهی شهروندان در این خصوص و پیشگیری از شیوع این بیماری در محلات تبریز است.

او افزود: طبق آمار دانشگاه علوم  پزشکی، قراملک  جزو آلوده‌ترین مناطق تبریز در بحث کرونا است و البته شهروندان این محله چه در بحث قرنطینه خانگی و چه در بحث ضدعفونی داوطلبانه محله، پای کار هستند و با هرچه که در توان دارند به میدان آمده‌اند تا این بیماری را ریشه‌کن کنند.

شهین باهر  ادامه داد: مجموعه شهرداری هم تلاش می‌کند با تهیه محلول‌های ضدعفونی در کنار این عزیزان باشد و امروز نیز تلاش کردیم با حضور در این جمع، موجب دلگرمی آنان شده و دیگر محلات شهر را نیز تشویق کنیم که در ریشه‌کنی ویروس کرونا پای کار باشند.

او ، با تأکید بر ضرورت قرنطینه خانگی اظهار کرد: از شهروندان عزیز می خواهیم ضمن بحث ضد عفونی، در خانه مانده و بیرون نیایند تا بتوانیم بر این بیماری غلبه کنیم، و گرنه با دید و بازدید عید و تجمع در بیرون، این بیماری به این زودی از بین نخواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز