کرونا پارک های تبریز را به تعطیلی کشاند!/ انسداد ورود و خروجی پارک ائل گلی

۱۳۹۹/۰۱/۰۶ - ۱۰:۳۵:۱۵
کد خبر: ۹۸۱۰۳۶
کرونا پارک های تبریز را به تعطیلی کشاند!/ انسداد ورود و خروجی پارک ائل گلی
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از تعطیلی کلیه پارکهای سطح شهر تبریز تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مسعود برزگر جلالی مدیر عامل این سازمان با بیان این خبر، گفت: با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا در سطح شهر تبریز و لزوم جلوگیری به موقع از شیوع بیشتر آن و حفظ سلامت شهروندان عزیز ، تصمیم گرفتیم کلیه پارکهای سطح شهر تبریز تا اطلاع ثانوی تعطیل شوند.

او ضمن در خواست از عموم همشهریان عزیز تبریز مبنی بر رعایت موارد بهداشتی و عدم مراجعه به پارکهای سطح شهر ابراز امیدواری کرد با بازگشت سریع شرایط به وضع عادی دوباره شاهد حضور پرنشاط مردم در مراکز تفریحی و پارکهای تبریز عزیز باشیم.

گفتنی است طبق اعلام مدیرعامل سازمان توسعه عون بن علی شهرداری تبریز تمام مراکز خدماتی اعم از بوفه و رستوران و ون و غیره در تفرجگاه عینالی تعطیل شد.

انسداد ورودی و خروجی پارک ائل گلی

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز نیز  از انسداد ورودی و خروجی پارک ائل گلی با دستور فرماندار تبریز خبر داد.

اصغر آدی بیگ در این خصوص گفت: در راستای مقابله پیشگیری و کاهش شیوع ویروس کرونا و طبق دستور فرماندار تبریز و ارگان‌های ذی‌ربط، ورودی وخروجی‌های پارک ائل گلی مسدود شد.

وی افزود: علاوه بر انسداد ورودی وخروجی‌های ائل گلی در محورهای ضلع جنوبی و بلوار فردوسی، تابلوهای انتظامی ایستادن ممنوع، ایستادن مطلقا ممنوع و حمل با جرثقیل برای جلوگیری از انسداد بلوار و پارک خودرو ها نصب خواهد شد.

 وی اظهار امیدواری کرد که شهروندان نیز با رعایت اصول پیشگیری و در خانه ماندن در کاهش شیوع این ویروس موثر عمل کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز