مبارزه با رژیم صهیونیستی بر همه مردم لازم و واجب است

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۰۹:۱۰:۳۶
کد خبر: ۱۰۰۵۲۷۵
مبارزه با رژیم صهیونیستی بر همه مردم لازم و واجب است
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:عکس‌العمل مناسب در مقابله و مبارزه با رژیم صهیونیستی بر همه مردم لازم و واجب است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گرامیداشت روز جهانی قدس به اهمیت بزرگداشت این روز در تمامی شرایط تأکید کرده و گفت : یکی از تدابیر بسیار مهم امام خمینی (ره) برای مبارزه با رژیم غاصب صهونیستی نام نهادن جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس بود تا تمامی مسلمین جهان در این روز با برپایی راهپیمایی انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام نمایند.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود:عکس‌العمل مناسب در مقابله و مبارزه با رژیم صهیونیستی بر همه مردم لازم و واجب است و در این شرایط شیوع ویروس کرونا پس از اعلام نحوه برگزاری مراسم این روز حضور در این مراسم بر همه لازم است.

امام جمعه ارومیه در ادامه ضمن اشاره به روز ملی جمعیت و با بیان اهمیت عمل به سیاست‌های جمعیتی کشور گفت: تمامی کشور‌های دنیا برای خود سیاست‌های جمعیتی دارند و مقام معظم رهبری در سال ۹۳ سیاست‌های جمعیتی کشور را ابلاغ کردند لذا بر تمامی مسئولین ومدیران قوه مقننه و مجریه لازم است که این سیاست‌ها را عملیاتی نمایند.

او در ادامه افزود: از مولفه‌های قدرت کشور‌ها تعداد جمعیت، نیروی کار و نیروی جوان آن‌هاست لذا اگر یکی از این مولفه‌ها در کشوری کم باشد آن کشور از نظر اقتصادی، فرهنگی و نظامی آسیب‌پذیر خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در ادامه بیان کرد: بنابه نظریه برخی از کارشناسان وضعیت جمعیتی کشور مطلوب نبوده و بعد حدود بیست سال رشد جمعیت در ایران به صفر خواهد رسید و اگر به این مسئله توجه نشود و رشد جمعیت به میزان متعارف برنگردد یقینا کشور دچار مشکل خواهد شد لذا کسانی که در توان دارند به این مسئله اقدام نمایند.

او در پایان افزود: پیامبر در این مورد به این مضمون می‌فرمایند که ازدواج کنید و فرزند بیاورید چرا که من در قیامت به سبب کثرت جمعیت امتم نزد خداوند مباهات خواهم کرد لذا اهمیت دادن به تکثیر نسل یک وظیفه شرعی و ملی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز