وضعیت کارکنان قراردادی شهرداری‌ها تعیین تکلیف شوند

۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۲:۳۵:۵۹
کد خبر: ۱۰۲۰۱۸۱
وضعیت کارکنان قراردادی شهرداری‌ها تعیین تکلیف شوند
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: وضعیت کارکنان قراردادی شهرداری‌ها که بیش از ۱۵ سال سابقه خدمت در رزومه خود دارند باید تعیین تکلیف شوند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ آیدین رحمانی در جلسه ویدئو کنفرانس منطقه‌ای معاونین عمرانی استانداری‌های شمال‌غرب کشور با اشاره به ادغام بازآفرینی شهری با مسکن مهر اظهار داشت:  مشکلات حقوقی مساکن مهر پیچیده شده و متأسفانه هیئت مدیره‌ها به دنبال اتمام پروژه‌ها نیستند.

وی خاطر نشان کرد: وضعیت کارکنان قراردادی شهرداری‌ها که بیش از ۱۵ سال سابقه خدمت در رزومه خود دارند باید تعیین تکلیف شوند.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به عدم تأمین اعتبار برای مدیریت پسماند شهری و روستایی گفت: همچنین جداسازی آب شهری از آب خام نیازمند اعتبار مناسب است.

وی تصریح کرد: دهیاران روستاها بایستی تجمیع شوند به طوری که برای سه روستا یک دهیار تعیین شود چرا که بیش از ۶۰ درصد اعتبارات دهیاری‌ها برای پرداخت حقوق صرف می‌شود.

وی تأکید کرد: بر اساس فصل ۴ قانون مدیریت بحران و برابر ماده ۱۷ قانون جدید بحران به منظور پاسخ به بحران‌ها و حوادث از محل اعتبارات بند «م» ماده قانون الحاق مصوب ۹۳، ۳۰ درصد از اعتبارات این ماده به صورت تنخواه در اختیار معاونت عمرانی قرار گیرد.

رحمانی همچنین خواستار تخصیص بخشی از اعتبارات ماده ۳۸ و ۳۹ به معاونت عمرانی شد.

بیمه واحدهای مسکونی روستایی و شهری با توجه به سوابق بیمه در واحد‌های روستایی نوار ۲۰ کیلومتری مرزی قطور شهرستان خوی یکی دیگر از مباحثی بود که در این ویدیو کنفرانس به آن اشاره شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز