معامله ۱۷۸۵ میلیارد ریال سهام در بورس آذربایجان‌غربی

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۱۲:۴۵
کد خبر: ۱۰۲۰۶۷۵
معامله ۱۷۸۵ میلیارد ریال سهام در بورس آذربایجان‌غربی
مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی از معامله ۱۷۸۵ میلیارد ریال سهام در بورس استان خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،وحید جوادی مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه هفته گذشته بیش از ۲۱۸ میلیون و ۴۵۴ هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در آذربایجان‌غربی معامله شد، بیان کرد: ارزش معامله‌های بورسی طی هفته گذشته در استان بیش از یک‌هزار و ۷۸۵ میلیارد ریال بود.

 جوادی  گفت: شاخص کل بورس استان طی هفته گذشته در مقایسه با هفته پیش از آن با ۱۸۹ هزار و ۷۶۶ واحد افزایش به یک میلیون و ۴۱۹ هزار و ۴۳۹ واحد رسید.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه طی هفته گذشته شاخص بازار فرابورس نیز افزایش ۹۳۶ واحدی را تجربه کرد، افزود: این شاخص نیز در پایان هفته گذشته به ۱۳ هزار و ۸۰۶ واحد رسید.

جوادی با اشاره به اینکه طی این مدت در بورس استان، ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق‌تقدم بیش از ۳۴۷ شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند، افزود: در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری مفید بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۲۱ درصد به خود اختصاص داد.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی از سهم ۶۱ درصدی خرید در هفته گذشته خبر داد و بیان کرد: طی این شرکت پالایش نفت بندرعباس با ۶ درصد، بیشترین ارزش کل معامله‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز