رئیس دانشگاه ارومیه:

جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی همواره در پژوهشهای اصیل پیشتاز بوده است

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۹:۰۱
کد خبر: ۱۰۳۲۹۸۷
جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی همواره در پژوهشهای اصیل پیشتاز بوده است
رئیس دانشگاه ارومیه گفت: جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی همواره با جهاد علمی و پژوهشی به دستاوردهای قابل تحسینی دست یافته و در پژوهشهای اصیل پیشتاز بوده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، دکتر رحیم حب نقی ضمن تبریک سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی که برکات علمی و پژوهشی زیادی برای نظام به دنبال داشته است، افزود: جهاددانشگاهی ظرفیتهای فراوانی را در حوزه فرهنگی، آموزشی، اشتغال و پژوهش دارد که همواره در راستای توسعه و پیشرفت جامعه از این پتانسیل ها استفاده  کرده است.

وی با اشاره به اقدامات تاثیرگذار این نهاد انقلابی در بخش آموزشی، پژوهشی و فرهنگی  تصریح کرد: این نهاد توانسته  با تربیت متخصص ، عرصه را برای فعالیت های پژوهشی در راستای نیاز جامعه و حتی نیاز کشورهای منطقه باز کند.

دکتر حب نقی با تاکید براینکه جهاد دانشگاهی همواره با جهاد علمی و پژوهشی  به دستاوردهای قابل تحسینی دست یافته است، اظهار کرد: این نهاد انقلابی با جهاد علمی خود توانسته به دستاوردهای خوبی در تجاری‌سازی برخی ایده‌ها و همچنین تولید گیاهان دارویی دست یابد.

رئیس دانشگاه ارومیه با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی توانسته در ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه گام های خوبی بردارد افزود: تربیت فارغ التحصیلانی با مهارت و توان کارآفرینی بالا از مراکز آموزش عالی جهاد دانشگاهی گامی مهم در توسعه کشور و استان بشمار می آید. 

وی با اشاره به ضرورت شناسایی نیازهای روز جامعه، اولویت بندی و نهایتا ارائه راهکارها و برنامه های مناسب جهت رفع مشکلات گفت: جهاد دانشگاهی می توانند همچنان با بهره گیری از توان نیروهای خود با شناسایی نیازهای منطقه ، مشکلات موجود را رفع کند.

نظر شما