داشتن انشعاب آب و فاضلاب لازم و ملزوم یکدیگر است

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۴:۳۱:۵۷
کد خبر: ۱۰۳۴۹۴۱
داشتن انشعاب آب و فاضلاب لازم و ملزوم یکدیگر است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: طبق قانون داشتن انشعاب آب و فاضلاب لازم و ملزوم یکدیگرند و در مناطقی که شبکه فاضلاب وجود دارد مشترکین باید هنگام خرید انشعاب آب ، انشعاب فاضلاب را نیز خریداری نمایند .

به گزارش برنا آذربایجان غربی، یداله سلطانی  در مصاحبه ای با سایت شرکت گفت : لازم و ملزم بودن انشعابات آب و فاضلاب به دلیل حفظ محیط زیست و عدم آلودگی محیط پیرامونمان است و مشترکینی که برای خرید انشعاب آب مراجعه می کنند اکثرا خواهان برقرای انشعاب فاضلاب نیز هستند .

وی با اشاره به ماده پانزدهم قانون تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب گفت: اهمیت فاضلاب به‌گونه‌ای بوده است که قانون‌گذار به‌صراحت اعلام کرده است که؛ داشتن انشعاب آب و فاضلاب لازم و ملزوم یکدیگرند و کلیه مالکان املاک واقع در محدوده طرح جمع‌آوری و دفع فاضلاب مکلف‌اند ظرف مدتی که دستگاه‌ها و شرکت‌های آب و فاضلاب اخطار یا اعلان می‌نمایند تقاضای نصب انشعاب فاضلاب ملک خود را به مرجع مربوط تسلیم و هزینه آن را پرداخت نمایند در غیر این صورت شرکت‌های آب و فاضلاب مجاز به قطع آب این‌گونه املاک خواهند بود. برقراری مجدد آب موکول به درخواست نصب انشعاب فاضلاب و پرداخت هزینه آن می‌باشد .

سلطانی همچنین به دریافت اقساطی حق انشعاب فاضلاب اشاره کرد و افزود : پس از اجرای شبکه دفع فاضلاب شهری در هر منطقه‌، مشترکین باید هزینه‌های حق انشعاب آن را یکجا پرداخت کنند ولی با این وجود شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی جهت رفاه حال مردم، حق انشعاب را قسط‌بندی کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز