استفاده از ماسک در آذربایجان‌غربی به حدود ۷۰ درصد رسید

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۵:۱۸:۲۶
کد خبر: ۱۰۳۵۵۳۰
استفاده از ماسک در آذربایجان‌غربی به حدود ۷۰ درصد رسید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: استفاده از ماسک با همراهی خوب مردم در استان به حدود ۷۰ درصد رسید.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: استفاده از ماسک با همراهی خوب مردم در استان به حدود ۷۰ درصد رسیده که باید این روند نیز بهبود یابد.

جواد آقازاده افزود: اگر این رعایت اجتماعی و استفاده از ماسک در جامعه به ۸۰ تا ۹۰ درصد برسد، وضعیت بسیار بهتری در خصوص شیوع کمتر بیماری کرونا خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی اضافه کرد: در حال حاضر بیماران بستری مبتلا به کرونا در آذربایجان غربی حالت ثابت رو به پایین دارند که این امر، امیدوارکننده است.

این مسئول ادامه داد: با این وجود، بیماران بدحال در استان که شامل بستری شده‌ها در آی سی یو و تحت ونتیلاتور هستند، افزایشی بوده که امیدواریم در این خصوص نیز روند کاهشی را شاهد باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی بیان کرد:  استفاده از ماسک و رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در این برهه بسیار مهم است و باید همه مردم این موارد را به طور کامل رعایت کنند.

آقازاده با اشاره به تمدید یک هفته ای محدودیت های کرونایی در آذربایجان غربی اظهار کرد: این محدودیت ها به طور قطع گرفتاری به بیماری کرونا را کاهش می دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: همچنان شاهد برگزاری عروسی داخل باغ ها، مراسم ترحیم، تجمع در آرامستان‌ها، حضور بسیار زیاد در پارک‌ها و دیگر موارد تجمع در آذربایجان‌غربی هستیم که اگر این موارد تداوم یابد، دوباره شیوع بالاتری خواهیم داشت که میزان کشندگی  آن، بیشتر خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز