افزایش ۲۸ درصدی حجم معامله‌های بورسی در تالار ارومیه

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۰:۴۷:۵۱
کد خبر: ۱۰۳۵۸۸۹
افزایش ۲۸ درصدی حجم معامله‌های بورسی در تالار ارومیه
مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی از افزایش ۲۸ درصدی حجم معامله‌های بورسی در تالار ارومیه خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،وحید جوادی مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به معامله بیش از ۶۲۷ میلیون و ۶۱۶ هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در استان طی تیر امسال، گفت: ارزش معامله‌های این بازار در این مدت بیش از ۱۱ هزار و ۶۶۵ میلیارد ریال بود.

 جوادی  با بیان اینکه شاخص کل بورس استان طی تیرماه در مقایسه با ماه گذشته آن با ۶۴۵ هزار و ۵۶۷ واحد افزایش به یک میلیون و ۹۱۶ هزار و ۱۹۴ واحد رسید، اظهار داشت: طی این مدت حجم معاملات تالار ارومیه در مقایسه با خرداد با رشد ۲۸ درصدی همراه بود.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه طی ماه گذشته شاخص بازار فرابورس نیز افزایش پنج هزار و ۳۶۴ واحدی را تجربه کرد، افزود: این شاخص نیز در پایان تیرماه به ۱۹ هزار و ۵۴۳ واحد رسید.

جوادی با اشاره به اینکه طی این مدت در بورس استان، ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق‌تقدم شرکت‌های بورسی و فرابورسی را معامله کردند، افزود: در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری "سرمایه" و "دانش" بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۱۹ درصد به خود اختصاص داد.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی از سهم ۵۳ درصدی خرید در ماه گذشته خبر داد و بیان کرد: در حالت کلی بازار بورس طی ماه گذشته سبز بود.

نظر شما