طرح ۴ بانده کردن جاده بوکان - میاندوآب بار دیگر فعال شد

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۰۹:۴۷:۳۸
کد خبر: ۱۰۳۷۵۵۱
طرح ۴ بانده کردن جاده بوکان - میاندوآب بار دیگر فعال شد
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح چهار بانده کردن جاده بوکان - میاندوآب که متوقف شده بود، دوباره فعال شده و تا اتمام طرح پیگیر آن خواهم بود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،انور حبیب‌زاده نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در خصوص حادثه تصادف منجر به فوت چهار عضو یک خانواده از اهالی روستای "داشبند" افزود: این حوادث ناگوار هزینه کوتاهی‌های سال‌های گذشته است که امروز پرداخت می‌کنیم.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این حادثه، اتفاق تلخ و تکان‌دهنده‌ای بود که همه را اندوهگین و ناراحت کرد اظهار داشت: شاید اگر در ۱۰ سال گذشته در پیگیری و اجرای طرح چهار بانده کردن جاده بوکان _ میاندوآب کوتاهی نمی‌شد امروز شاهد این حادثه ناگوار و دردناک نبودیم.

حبیب زاده با اظهار تاسف نسبت به فرصت‌هایی که در سال‌های گذشته از بین رفته است افزود: در طی ۲ ماهی که از آغاز فعالیت مجلس یازدهم می‌گذرد از طریق تذکر به وزیر راە و شهرسازی و با پیگیری‌های مداوم این طرح مهم را که از شهر سیمینه متوقف شده بود با جذب امکاناتی فعال کرده و هم‌اکنون آسفالت این محور آغاز شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هیچ‌گونه کوتاهی و سهل‌انگاری در به پایان رساندن این پروژه و دیگر پروژه های مهم این شهرستان را نپذیرفته و به شدت پیگیر اتمام آنها خواهم بود.

روز گذشته براثر واژگونی یک دستگاه کامیون بر روی یک دستگاه خودرو سواری در مسیر جاده بوکان - میاندوآب، چهار نفر از اعضای یک خانواده روستای داشبند شامل پدر و مادر و ۲ فرزندان آنها جان خود را از دست دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز