نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی:

رمز موفقیت جهاددانشگاهی استفاده از نیروهای جوان و کارآمد در تمامی عرصه ها است

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۱:۲۵:۲۷
کد خبر: ۱۰۳۸۲۳۲
رمز موفقیت جهاددانشگاهی استفاده از نیروهای جوان و کارآمد در تمامی عرصه ها است
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت : نقش جهاددانشگاهی در پیشرفت های علمی و فرهنگی کشور بی بدیل است .

به گزارش برنا آذربایجان غربی، عادل نجف زاده اظهار کرد : جهاد دانشگاهی با اتکا به نیروهای خلاق و تلاشگر و پژوهشگر  توانسته در پیشرفت های فرهنگی و علمی کشور نقش بی بدیلی ایفا کند.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در شناسایی و تربیت نیروهای کارآمد و متعهد بخوبی عمل کرده است تصریح کرد: پیشرو بودن در زمینه های علمی و فرهنگی نظیر راه اندازی موسسه رویان و خبرگزاری ایسنا و ایکنا و ایسپا نشان از شاخصه ارزشمند جهاددانشگاهی است که توانسته بعنوان نهاد انقلابی در رفع مشکلات کشور و پیشرفت های روز افزون نظام گام های اساسی بردارد .

 نجف زاده ادامه داد : از دستگاه های اجرایی انتظار می رود در راستای توسعه و پیشرفت جامعه و نهادینه کردن پژوهش از ظرفیت ها ،ابتکارات و تجربیات ارزشمند جهاددانشگاهی استفاده بهینه کنند .

نماینده مردم خوی و چایپاره رمز موفقیت های جهاددانشگاهی در زمینه های علمی و فرهنگی و پژوهشی را استفاده از نیروهای جوان و کارآمد عنوان کرد و گفت : سپردن مسئولیت های خطیر به جوان های متخصص و متعهد در اختراعات علمی و حل مشکلات علمی ،اقتصادی و پژوهشی از ویژگی های مدیریتی در جهاد دانشگاهی است که باید سایر دستگاه ها نیز از آن استفاده کنند .

وی نقش جهاددانشگاهی را در حرکت کشور به سمت قله پیشرفت های علمی و فرهنگی مهم عنوان کرد و گفت : باید از این ظرفیت و توانمندی جهاددانشگاهی نهایت استفاده را در خودکفایی کشور در بخش های مختلف نمود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز