معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی:

اولویت های بازآفرینی شهرها باید مشخص شود

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۰۷:۲۴:۴۱
کد خبر: ۱۰۳۹۷۷۷
اولویت های بازآفرینی شهرها باید مشخص شود
معاون استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه فرمانداران و شهرداران باید هرچه سریعتر نسبت به اتمام مطالعات بازآفرینی شهری اقدام نمایند گفت: احصا اولویت های بازآفرینی شهری باید توسط مسئولین شهری برای بهره مندی بهینه از منابع مربوطه مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ آیدین رحمانی در چهاردهمین جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان با اشاره به اینکه بازآفرینی یکی از راهکارهای دولت برای ساماندهی بافت های فرسوده و ناکارآمد است گفت: می طلبد متولیان امر با برنامه ریزی درست از ظرفیت های قانونی بازآفرینی برای بهبود کیفیت زندگی استفاده نمایند.

وی گفت: باید اقدامات موثرتری توسط فرمانداران و شهرداران از طریق مطالعات جامع برای کارآمدسازی بافت های فرسوده انجام گیرد.

رحمانی برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاها و شهرها، تعامل بین بخشی و حفظ هویت تاریخی را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: در ۵ شهر استان به دلیل انطباق بافت های تاریخی و فرسوده شهری ساماندهی بافت های ناکارآمد دچار مشکل شده است.

معاون استاندار خاطرنشان کرد: باید بحث انطباق بافت های تاریخی و فرسوده طوری مدیریت شود تا علاوه بر اجرای طرح های بازآفرینی، هویت تاریخی شهر نیز حفظ شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز