تصویب ۶۴۰میلیارد تومان برای احیای دریاچه ارومیه

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۱۲:۲۰:۲۶
کد خبر: ۱۰۵۰۴۸۳
تصویب ۶۴۰میلیارد تومان برای احیای دریاچه ارومیه
معاون انسانی سازمان محیط زیست از تصویب ۶۴۰میلیارد تومان برای احیای دریاچه ارومیه خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، مسعود تجریشی معاون انسانی سازمان محیط زیست  با اشاره به تصویب ۶۴۰ میلیارد تومان برای احیای دریاچه ارومیه اظهار داشت: هم‌اکنون این میزان بودجه، مصوبه هیئت دولت را اخذ کرده است و پس از اینکه از طریق سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شد دستگاه‌های اجرایی در استان می‌توانند براساس این ابلاغیه، پیش از رسیدن اعتبار مورد نیاز، با پیمانکاران قرارداد ببندند.

تجریشی با اشاره به اینکه هم‌اکنون پروژه‌های غیرسازه‌ای دریاچه ارومیه مشکل مالی ندارند تصریح کرد: سال گذشته سه میلیارد تومان برای کشت گیاهان دارویی در حوضه آبریز دریاچه ارومیه اختصاص یافت، اما ستاد احیای دریاچه ارومیه نتوانست همه آن‌ها را جذب کند.

مدیر برنامه‌ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: از سوی دیگر به‌تازگی با اعتبارات فرهنگی دریاچه ارومیه که در استان وجود دارد، قرارداد‌هایی بسته شده است.

معاون انسانی سازمان محیط زیست با انتقاد از اینکه ظرفیت استان‌ها برای هزینه‌کرد در اعتبارات فرهنگی احیای دریاچه ارومیه وجود ندارد افزود: در این راستا انگیزه دستگاه‌های اجرایی بیشتر به‌روی هزینه‌کرد در پروژه‌های سازه‌ای بوده تا اینکه به‌سمت پروژه‌هایی روند که با مردم در تعامل باشند.

تجریشی تأکید کرد: تاکنون هیچ درخواست اجرای پروژه‌ای از استان آذربایجان‌غربی نبوده که توسط دولت تأمین منابع نشده باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز