ایجاد رویکرد و نگاه جدید برای انجام برنامه های فرهنگی و آموزشی شرکت آب و فاضلاب خوی

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۰:۲۴:۴۱
کد خبر: ۱۰۵۲۰۲۶
ایجاد رویکرد و نگاه جدید برای انجام برنامه های فرهنگی و آموزشی شرکت آب و فاضلاب خوی
​جلسه هم‌اندیشی و تعامل فرهنگی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در حوزه مدیریت مصرف آب ، کتاب و کتابخوانی با حضور هادی درستی رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوی و مجید خلخالی مسوول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی و حامد کاظم زاده خویی مدیرمسوول ماهنامه سراسری ندای قلم و پایگاه خبری دروازه سنگی در دفتر این نشریه برگزار شد .

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، در این جلسه راههای همکاری اداره کتابخانه ها ، ماهنامه سراسری ندای قلم و پایگاه خبری دروازه سنگی با شرکت آب و فاضلاب خوی در خصوص همکاری و تعامل چند سویه مورد بررسی قرار گرفت .

مجید خلخالی گفت : شرکت آب و فاضلاب خوی جهت اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی در حوزه مدیریت مصرف آب  در ایام همه گیری بیماری کرونا نیازمند نگاه جدید و رویکردی متفاوت است تا بتواند برنامه های فرهنگی و آموزشی خود را اجرا نمائید . 

مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوی اظهار داشت : هدف از برگزاری این جلسه استفاده از پتانسیل فرهنگی اداره کتابخانه ها و ظرفیت این اداره و کارکنان این مجموعه است .

هادی درستی رئیس اداره کتابخانه های شهرستان خوی در سخنانی برگزاری جلسه هم اندیشی و تعامل فرهنگی را لازمه پیشرفت دانست و افزود : با تعامل و هم افزایی می توانیم کارهای خوبی در زمینه مدیریت مصرف آب انجام دهیم . وی به ظرفیت اداره کتابخانه ها اشاره کرد و افزود این نهاد آماده برگزاری فعالیت های فرهنگی و مسابقات مختلف با همکاری هم را دارد .

در ادامه جلسه حامد کاظم زاده خویی مدیرمسوول ماهنامه سراسری  ندای  قلم و پایگاه خبری  دروازه  سنگی گفت : انجام برنامه ها و تعاملات فرهنگی در سطح ادارات گامی در جهت پیشبرد اهداف هر دو سازمان است و زمینه را برای پیشبرد اهداف مساعد می کند و در این بین جامعه از برنامه های اجرا شده بهره مند می شوند . وی رسانه را حلقه مهم این تعاملات عنوان کرد و افزود : نقش رسانه در این بین بی بدیل است و رسانه می تواند پیام و صدای کارهای انجام شده را به گوش افراد جامعه برساند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز