مزرعه گیاه «شاه‌دانه» در سلماس منهدم شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۰۹:۳۱:۲۴
کد خبر: ۱۰۵۳۰۰۲
مزرعه گیاه «شاه‌دانه» در سلماس منهدم شد
فرمانده انتظامی شهرستان سلماس از کشف و انهدام مزرعه گیاه «شاه‌دانه» در سلماس خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، سرهنگ فتح الهی در تشریح این خبر با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پاکسازی نکات آلوده شهری و روستایی افزود: در پی دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با کشت گیاه شاهدانه در یکی از باغات تازه شهر سلماس بصورت گلخانه ای، گزارش در دستور کار پلیس انتظامی شهرستان و مأموران مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان سلماس پس از تحقیقات لازم و شناسایی این مزرعه اقدامات لازم را در این راستا در دستور کار خود قرار دادند.

فتح الهی گفت: مأموران مبارزه با مواد مخدر با اخذ مجوز رسمی از مقامات قضایی و رعایت حقوق شهروندی از محل بازرسی کردند که طی آن، دو هزار بوته گیاه شاهدانه در داخل یکی از باغات سیب که بصورت گلخانه‌ای کشت شده بود شناسایی و پس از تشکیل پرونده قضایی نسبت به ام‌های آن اقدام شد.

وی ضمن تقدیر از همکاری مردم هوشیار شهرستان سلماس با پلیس انتظامی شهرستان در راستای مبارزه با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، خاطرنشان کرد: از شهروندان انتظار داریم تا در راستای همکاری با پلیس و پیشگیری از معضل اعتیاد جوانان و حفظ سلامت اجتماعی جامعه در صورت مشاهده و یا اطلاع از موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ارتباطی پلیس ۱۱۰ به ما اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز