تخصیص ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال پایدار روستایی در آذربایجان غربی

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۰:۳۳:۲۱
کد خبر: ۱۰۵۳۶۹۲
تخصیص ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال پایدار روستایی در آذربایجان غربی
برای ایجاد اشتغال پایدار روستایی در سطح استان از طریق صندوق کارآفرینی امید بیش از ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار جهت پرداخت تسهیلات در امسال تخصیص یافته است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،علیرضا آخوند زاده مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی گفت: این صندوق به عنوان یک نهاد توسعه‌ای و حامی اشتغال جوانان به ویژه در نواحی روستایی و کمتر برخوردار دغدغه توسعه جوامع محلی توانمند سازی توان افزایی افراد، رفع فقر و ایجاد اشتغال پایدار را در این نواحی دارد.

علیرضا آخوند زاده افزود: یکی از رسالت‌های این صندوق پرداخت تسهیلات از محل منابع مشترک صندوق توسعه ملی و تلفیقی با منابع صندوق کارآفرینی امید است که پرداخت تسهیلات در حوزه اشتغال پایدار روستایی را برعهده دارد.

آخوندزاده عنوان کرد: طی دو سال ۹۷ و ۹۸ اعتبار تخصیصی برای اشتغالزایی این صندوق در سطح استان ۹۲ میلیارد تومان بوده که با تلاش‌های انجام گرفته این میزان به ۱۰۱ میلیارد تومان افزایش یافته و جذب شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی تصریح کرد: در راستای رونق اشتغال طی این دوسال برای یک هزار و ۴۷۰ فقره پرونده تشکیل و برای ۳ هزار و ۲۰۰ نفر بیشتر در زمینه کشاورزی، گلخانه، پرورش دام، قالیبافی و گردشگری با ایجاد مراکز بومگردی شغل ایجاد شده است.

آخوندزاده بیان کرد: برای سالجاری هم ۵۸ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته که تاکنون ۱۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق کارآفرینی امید و صندوق توسعه ملی پرداخت شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز