بیش از ۳۳٠٠ دانش آموز در آذربایجان غربی به چرخه تحصیل بازگردانده شد

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۲:۱۱:۲۴
کد خبر: ۱۰۶۱۱۲۰
بیش از ۳۳٠٠ دانش آموز در آذربایجان غربی به چرخه تحصیل بازگردانده شد
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ۳۰درصد از بازماندگان از تحصیل به دلیل فقر مالی و اشتغال با هدف تامین هزینه زندگی از تحصیل باز می مانند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، ابراهیم محمدی با بیان اینکه هر ساله طرح شناسایی بازماندگان از تحصیل در سراسر اجرا می شود، خاطر نشان کرد: سال گذشته ۱۳هزار و ۹۳۸ نفر بازمانده از تحصیل در استان شناسایی شد که از این تعداد، ۳۳۳۵ نفر به چرخه آموزش بازگردانده شد.

وی بابیان اینکه یکی از رسالتهای اصلی آموزش و پرورش تحت پوشش بردن همه کودکان لازم التعلیم است، افزود:حدود ۳۰ درصد از بازماندگان از تحصیل به دلیل فقر مالی و اشتغال با هدف تامین هزینه زندگی از تحصیل بازمی مانند.

محمدی بیان کرد: آموزش و پرورش با تأمین مایحتاج اولیه تحصیل برای بازگرداندن این دانش اموزان به چرخه آموزش تلاش می کند اما برای موفقیت کامل در این خصوص باید تمامی دستگاههای حمایتی ورود کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه سالتحصیلی جدید با حضور بالغ بر ۶۱۸ هزار دانش آموز استان در ۵۰۸۰ مدرسه آغاز شده است، تصریح کرد: بر اساس تصمیم ستاد کرونا کشور، اصل بر آموزش حضوری دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی است گرچه سایر روشهای آموزشی اعم از بستر برنامه شاد، رسانه ملی و ارائه جزوات آموزشی با قوت جریان خواهد داشت.

وی ادامه داد: حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری بوده و به شکل گروه بندی شده و با هدف کاهش تراکم کلاسی در مدارس حضور می یابد و مابقی آموزش بصورت غیر حضوری از طریق سایر روش های همچون شبکه شاد و رسانه ملی ارائه می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز