غرق شدند ۲۵ نفر در آبهای آذربایجان غربی در سال جاری

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۰:۴۰:۴۶
کد خبر: ۱۰۶۵۲۵۱
غرق شدند ۲۵ نفر در آبهای آذربایجان غربی در سال جاری
رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: تلفات غرق شدگی در آبهای آذربایجان غربی ۴۷ درصد کاهش داشت.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،دکتر باقر بهرامی رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی افزود: از آغاز سال جاری تاکنون ۲۵ نفر در آب های استان غرق شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد کاهش داشته است.

 وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۳۱ ماموریت غرق شدگی با کاهش ۵۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان ثبت شده است، تصریح کرد: از این تعداد ماموریت ۱۰ مورد اعزام به بیمارستان ثبت شده که ۷۲ درصد کاهش را نسبت به مدت مشابه نشان می دهد.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: از ۳۵ نفر فوتی ناشی از غرق شدگی استان تعداد ۳۰ نفر آقا و مابقی خانم هستند.

بهرامی یاد آورشد: ارومیه با هفت نفر بیشترین غرق شدگی را داشته که چهار نفر در دریاچه ارومیه، ۲نفر در سد و یک نفر نیز در کانال غرق شده اند.

وی با تاکید به اینکه بعداز ارومیه میاندوآب با ۶ و مهاباد با پنج نفر بیشترین غرق شدگی را در سال جاری داشته اند، اظهار کرد: توصیه می شود افراد تنها از مناطق مجاز و تحت مراقبت برای شنا کردن استفاده کرده و به رعایت نکات ایمنی توجه کافی داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز