آغاز عملیات ساخت و آسفالت ۲۶ کیلومتر از راه‌های روستایی الند صفائیه خوی

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۲:۳۴:۵۲
کد خبر: ۱۰۶۵۳۴۶
آغاز عملیات ساخت و آسفالت ۲۶ کیلومتر از راه‌های روستایی الند صفائیه خوی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از آغاز عملیات ساخت و آسفالت ۲۶ کیلیومتر از راه‌های روستایی الند صفائیه خوی خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به آغاز عملیات ساخت و آسفات راه در ۱۷ روستای منطقه الند بخش صفائیه خوی گفت: این طرح‌ها با هدف تامین راه آسفالت به طول ۲۶ کیلومتردر قالب طرح ابرار اجرا می شود که در ۱۶ کیلومتر آن عملیات آسفالت و ۱۰ کیلومتر آن عملیات احداث است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی اعتبارات این طرح را ۱۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این طرح تا ۳ ماه آینده آماده بهره برداری می شود. 

نجف زاده نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی هم در این آئین با اشاره به شاخص‌های پایین شهرستان خوی در راه‌های روستایی گفت: در شهرستان خوی ۴۰ کیلومتر راه روستایی در قالب طرح ابرار احداث و آسفالت  می شود.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی توسعه و تعریض راه اصلی خوی به چالدران از اولویت‌های توسعه شهرستان دانست و گفت:مطالعات این طرح برای توسعه و تعریض آغاز شده است.

عباسی فرماندار خوی نیز از توسعه و تعریض راه‌های اصلی خوی خبر داد و گفت: بزودی ۲۰ کیلیومتر از طرح توسعه راه‌های اصلی خوی در محور خوی به سلماس و خوی به ایواغلی به بهره برداری می‌رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز