جمع آوری بیش از ۷ میلیارد تومان کمک مردم آذربایجان غربی در شور عاطفه ها

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۹:۱۶:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۶۲۷۷
جمع آوری بیش از ۷ میلیارد تومان کمک مردم آذربایجان غربی در شور عاطفه ها
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان‌غربی از اجرای طرح "همبازی هدیه ای برای بچه های ایران" همزمان با برگزاری شور عاطفه ها امسال در روزهای نهم و دهم و یازدهم مهر ماه خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی جهانبخش رضایی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان‌غربی افزود: در اجرای طرح شور عاطفه ها ، به منظور تسریع در جمع آوری کمک‌ها و هدایای تحصیلی مردم خیر  به دانش آموزان نیازمند، در سال‌جاری میان کمیته امداد و شرکت ملی پست استان، تفاهم نامه همکاری امضا شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد:  ادارات پست هرشهرستان به عنوان پایگاه ثابت نسبت به جمع آوری هدایا و کمک های مردمی و انتقال آن به ادارات امداد شهرستان‌ها اقدام می کند.

وی تصریح کرد: از ابتدای برگزاری شور عاطفه‌ها تاکنون بیش از هفت میلیارد تومان توسط مردم نیکوکار استان برای کمک به دانش‌آموزان استان مساعدت شده است.

رضایی تصریح کرد: شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ برای مشارکت مردم نیکوکار استان در این آیین خداپسندانه اختصاص یافته است.

وی  افزود: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند از طریق سامانه #۱۸۸۷۷، تماس با شماره تلفن ۰۴۴۳۲۲۳۵۰۰۰ و مراجعه به سایت اینترنتی کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir  در این آیین معنوی مشارکت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز