بیش از ۱۷۰۰ شکایت ثبتی در سامانه ۱۹۵ آذربایجان‌غربی رسیدگی شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۳:۲۷:۳۵
کد خبر: ۱۰۶۷۸۲۲
بیش از ۱۷۰۰ شکایت ثبتی در سامانه ۱۹۵ آذربایجان‌غربی رسیدگی شد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ‌هزار و ۸۹۵ شکایت مردمی در سامانه ۱۹۵ این استان ثبت شده است، گفت: تاکنون به ‌هزار و ۷۰۵ مورد از این شکایت‌ها رسیدگی شده و باقی در دست اقدام است.

بهگزارشبرناآذربایجانغربی،قاسمجلیلی‌نژادمدیرکلارتباطاتوفناوریاطلاعاتآذربایجان‌غربیافزود:بیشترین شکایت‌های مردمی در حوزه اینترنت با ۶۴ درصد است و شکایت در زمینه تلفن همراه با ۲۱ درصد، تلفن ثابت با ۱۰ درصد، خدمات پستی با ۲.۳۸ درصد و دفاتر پیشخوان با ۲.۶۹ درصد در رده‌های بعدی قرار دارند.

وی گفت: در مورد اینترنت بیشترین شکایات مربوط به پشتیبانی و ارائه خدمات اینترنت، کیفیت سرویس ارائه شده و مشکلات مالی و تعرفه‌ای و در خصوص تلفن همراه مربوط به خدمات مالکیت، سیمکارت و عدم آنتن دهی است.

 مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی اضافه کرد: مشترکان حوزه ارتباطات می‌توانند شکایات خود را در خصوص اینترنت و سرعت و مصرف بسته‌های شرکت‌های طرف قرارداد در سامانه https://۱۹۵.cra.ir/ ثبت کنند.

جلیلی‌نژاد بیان کرد: مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامک‌های انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی نیز می‌توانند شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵ پیامک کنند. 

وی ادامه داد: پس از ثبت شکایت در سامانه ۱۹۵، ظرف مدت ۷۲ ساعت باید رسیدگی به این شکایت انجام گیرد و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.

به گزارش ایرنا در سال ۱۳۹۰ با تصویب مجلس شورای اسلامی و ابلاغ معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رییس جمهوری ساختار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان‌ها تغییر کرد و ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌ها به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر و ناظر بر زیرمجموعه‌های پست، پست بانک و شرکت ارتباطات زیرساخت (بخش دولتی) و شرکت‌های خصوصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تاسیس شد.
تمامی وظایف سازمان های وابسته به وزارت از قبیل سازمان تنظیم مقررات، سازمان فناوری اطلاعات و غیره از طریق این ادارات کل در استان‌ها پیگیری می‌شود و در همین راستا وظایف این ادارات کل جهت تحقق اهداف بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در چهار بعد نظارت امنیتی و حفاظتی، نظارت مدیریتی، نظارت برنامه ای و نظارت مقرراتی تعریف شده است.

ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به عنوان نماینده عالی بخش حاکمیت با هدف ایجاد هماهنگی در اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات بین همه واحدهای تابعه در استان تشکیل و مدیران کل استانی به عنوان نماینده ارشد وزارت متبوع وظیفه پاسخگویی به مقام محترم وزارت و مقامات ارشد استان را عهده‌دار هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز