واگذاری بیش از یک هزار و ۳۶۰ فقره انشعابات فاضلاب در راستای کاهش آلودگی محیط زیست

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۲:۳۹:۱۵
کد خبر: ۱۰۶۸۱۱۶
واگذاری بیش از  یک هزار و ۳۶۰ فقره انشعابات فاضلاب در راستای کاهش آلودگی محیط زیست
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی از واگذاری یک هزار و ۳۶۸ فقره انشعاب فاضلاب در خوی به منظور کاهش آلودگی و جلوگیری از آلودگی آب‌های زیرزمینی، حفظ محیط زیست، حفظ بهداشت عمومی در ۶ماهه اول سالجاری خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛یداله سلطانی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل  شرکت آب و فاضلاب خوی با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست و حذف آلودگی ناشی از ورود به محیط زیست اظهار داشت: جلوگیری از آلودگی آب‌های زیرزمینی، حفظ محیط زیست، حفظ بهداشت عمومی و استفاده از پساب تصفیه ‌شده برای استفاده در مصارف صنعتی و آبیاری فضای سبز و کشاورزی، از مهم‌ترین تاثیرات نصب انشعابات فاضلاب است. وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۶۶ درصد جمعیت شهر خوی تحت پوشش شبکه جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب است و مشکل مهم دیگری که در حال حاضر با آن مواجه هستیم عدم وصل انشعابات فاضلاب در مسیرهایی که شبکه جمع‌آوری فاضلاب احداث شده است ولی هنوز مشترکان انشعابات فاضلاب خود را به شبکه جمع‌آوری فاضلاب متصل نکرده‌اند.

وی ادامه داد: لذا از همه مشترکان درخواست می‌شود با مراجعه به واحد خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب خوی نسبت به نصب انشعاب فاضلاب اقدام و با این کار علاوه بر استفاده از مزایای دفع بهداشتی فاضلاب سهم بسیار اثرگذاری را در راستای حفظ محیط زیست، کاهش در مصرف آب‌شرب، کاهش هزینه‌های تصفیه آب و ... بهره‌مند شوند.

رئیس هیئت مدیره شرکت از عمده مناطقی که انشعابات فاضلاب درآن نصب شده اند را محله قاضی ، زنبورداران ، کوی امام جواد ، کوچه خاماچی لار،ارغوان۱ ،بلوار بهشتی شمالی کوی امین نژاد ، باقیمانده انشعابات ۹۴ دستگاه ،منطقه آقاصادق کوچه های مهدی زاده وصادقی پور و آقاصادق ،شهرک ولیعصر کوچه های سحر ۱ تا ۸ ، کوچه های صبا  و منطقه فاز ۱ شهرک ولیعصر عنوان کرد.

سلطانی به نصب انشعابات حفره های خالی در کلیه مناطق شهر خوی و شهرک ولی عصر اشاره کرد و تصریح کرد : در این مدت از نصب انشعابات فاضلاب در حفره های خالی غافل نشده ایم و طبق گزارش واحد مشترکین نصب این انشعابات انجام می گیرد.

وی  از نصب ۱۰۰۸ فقره انشعاب فاضلاب در همین مدت اشاره کرد و افزود :  از چالشهای عمده شرکت در نصب انشعابات فاضلاب چاه های جذبی مشترکین بود که  در روند نصب انشعابات اخلال ایجاد می کرد و همچنین مشکلات بهداشتی از جمله سرریز شدن  چاه جذبی در برخی از مناطق یاد شده وجو داشت که با تسریع در روند نصب انشعابات فاضلاب مشکل موجود مرتفع گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز