تکمیل ۵۶ درصد مساکن مهر آذربایجان‌غربی در دولت دوازدهم

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۴:۲۵
کد خبر: ۱۰۷۰۹۴۵
تکمیل ۵۶ درصد مساکن مهر آذربایجان‌غربی در دولت دوازدهم
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از تکمیل شدن ۵۶ درصد مساکن مهر استان در دولت دوازدهم خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، سیدمحسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون ۴٢ هزار و ٢۶٠ واحد مسکن مهر در استان تکمیل شده که از این تعداد ٢٣ هزار و ٧٣٩ واحد در دولت دوازدهم تحویل متقاضیان شده است.

سیدمحسن حمزه‌لو افزود: در قالب طرح مسکن مهر، ساخت ۴۶ هزار واحد مسکونی در آذربایجان‌غربی برنامه‌ریزی شده بود که از این تعداد افزون بر ۹۲ درصد از واحد‌ها تحویل شده است.

وی ادامه داد: واحد‌های مسکن مهر در شهرستان‌های اشنویه، پیرانشهر، میاندوآب، سلماس، تکاب، ماکو، خوی، نقده، شاهین‌دژ و بوکان به اتمام رسیده و واگذار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی مسکن از دیگر دستاورد‌های دولت در راستای توسعه رفاه اجتماعی است، گفت: از ۳۰ هزار و ۲۳ متقاضی تاییدشده ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن، تاکنون ۶ هزار و ۳۲۸ متقاضی نسبت به بارگذاری مدارک و احراز شرایط ثبت‌نام اقدام کرده و این فرآیند تکمیل شده است.

حمزه‌لو بیان کرد: همچنین از این تعداد، سه هزار و ۳۳۸ نفر در بانک عامل افتتاح حساب و یک‌هزار و ۶۷ نفر نسبت به واریز وجه اقدام کرده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی  اظهار داشت: هم‌اینک ٣٢ درصد تعهدات طرح اقدام ملی مسکن در این استان در بحث تامین زمین محقق شده و عملیات اجرایی ۶ هزار و ۴۹۰ واحد مسکن ملی نیز آغاز شده و در حال انجام است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز