مدیر کل اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی معارفه شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۳:۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۰۷۲۲۰۰
مدیر کل اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی معارفه شد
مراسم تکریم و معارفه مدیر کل اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با حضور شجاعی برهان مشاور ارشد وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و سید محسن دلبری مدیر کل امور استانهای وزارت متبوع در سالن اجتماعات شهید حججی برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،شجاعی برهان مشاور ارشد وزارت تعاون ، کار  و رفاه اجتماعی در این مراسم گفت: اقتصاد مقاومتی استقلال اقتصادی را به ارمغان می آورد و راه نجات کشور از این مخمصه ها ، اجرای اقتصاد مقاومتی است.

مشاور عالی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ۱۰ سال است  مقام معظم رهبری در تبیین سیاست های کلی نظام ، شعار سال را حول محور اقتصاد و تولید قرار داده اند، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی و رونق و جهش تولید ، داروی شفا بخش برای اقتصاد کشور است و اگر در مقوله تولید به اقتصاد مقاومتی توجه شود تاب آوری آن در مقابل هجمه ها و تحریم های ظالمانه غرب و آمریکا پایدار خواهد بود .

وی ادامه داد:اکنون که ایران مستقل ترین کشور دنیا است با تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی می توانیم الگویی برای کشورهای در حال توسعه باشیم.

شجاعی برهان در ادامه بر سه عنصر تاثیر گذار در محیط اداری تاکید کرد و گفت:  توجه به منابع  انسانی و تعامل دو سویه با ایشان ، توجه به جوان گرایی ، باعث تقویت و  پایداری مدیریت می شود. مدیری که درب اتاق خود را به روی کارمندان و ارباب رجوع بسته نگه دارد  مجموعه را دچار مشکلات عدیده ای می کند.

در این مراسم که با حضور صادقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و حجت السلام  ذاکر رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی شد ابوالفضل عبادی به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه استان آذربایجان غربی معرفی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز