باید با مدیریت جهادی مشکلات خانواده های ایثارگران حل شود

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۳:۲۷:۴۵
کد خبر: ۱۰۷۳۲۶۴
باید با مدیریت جهادی مشکلات خانواده های ایثارگران حل شود
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در حوزه اشتغال ایثارگران اقدامات خوبی انجام نشده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،علی اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه بررسی اشتغال و مسکن ایثارگران استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، افزود: در حوزه اشتغال جامعه ایثارگری اقدامات خوبی انجام نشده و با برنامه تدوین شده فاصله معنا داری داریم.
وی با اشاره به اینکه در چهل سال گذشته عقب ماندگی جدی در مسیر خدمات رسانی به خانواده ایثارگران راشاهدهستیم، تصریح کرد: برای جبران عقب ماندگی می طلبد بارویکرد مدیریت جهادی این مشکلات را حل کنیم. 
معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه در ۱۶سال گذشته ۱۲۰۰ زمین مسکونی به خانواده شهداو ایثارگران آذربایجان غربی واگذار شده، خاطرنشان کرد: در تفاهم نامه ای که امروز با اداره شهرسازی منعقد می شود ۱۵۰۰ زمین مسکونی دیگر به خانواده های ایثارگران واگذار خواهد شد.
اوحدی یاد آور شد: ۱۳ هزار شهید و ۲۰هزار جانباز آذربایجان غربی یک ثروت و ظرفیت هستند.
وی خاطر نشان کرد: اخیرا با دستور مقام معظم رهبری، ظرفیت امکانات سازمان سیاحتی بنیاد به عنوان یک ظرفیت خدماتی استفاده خواهدشد.
رئیس سازمان بنیاد شهید وامور ایثارگران با بیان اینکه در سراسر کشور ۹۰۰۰مورد مرکز خدمات درمانی برای خدمات رسانی به خانواده ایثارگران فعالیت دارند، ادامه داد: در ۴۵ روز آینده  به همراه کادر علوم پزشکی سفری رابرای حل مشکلات درمانی جانبازان سردشت انجام خواهیم داد.
وی افزود: باتوجه به ظرفیت صادراتی آذربایجان غربی برنانه ریزی خواهدشد سازمان سرمایه گذاری کوثر دراین استان سرمایه گذاری کند.

4dd308bc-a9d4-4862-9cda-bd20b2a78c92

در این مراسم تفاهم نامه تامین زمین مسکونی، ساماندهی اشتغال وکارافرینی و ساماندهی گلزار شهدا و خانواده های معطم شهدا وایثارگران استان نیز امضا شد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز