رشد ۴۰ درصدی واگذاری انشعاب فاضلاب در شرکت آبفای خوی

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۳:۰۹:۵۴
کد خبر: ۱۰۸۲۶۲۶
رشد ۴۰ درصدی واگذاری انشعاب فاضلاب در شرکت آبفای خوی
سرپرست معاونت مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت واگذاری انشعاب فاضلاب در هفت ماهه نخست سال جاری بیش از ۴۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، جواد ولیزادگان سرپرست معاونت مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: درهفت ماهه سال ۹۹ سه هزار و ۱۱۷ فقره انشعاب جدید آب و فاضلاب به متقاضیان شهری واگذار شد.

وی  افزود: در همین مدت یکهزار و ۴۹۶ فقره انشعاب آب به متقاضیان واگذار شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳ درصد افزایش داشته است.

سرپرست معاونت مشترکین و درآمد شرکت تعداد انشعابات جدید واگذار شده فاضلاب در سالجاری را یک هزار ۶۹۸ فقره اعلام کرد و افزود : فروش انشعابات فاضلاب نسبت به دوره مشابه سال قبل بیش از ۴۰ درصد افزایش یافته است .

ولیزادگان اظهار داشت : انشعاب آب و فاضلاب لازم و ملزم یکدیگر هستند و هر مشترکی که انشعاب آب دارد و در منطقه مربوطه امکان واگذاری انشعاب فاضلاب موجود است طبق قانون باید نسبت به خرید انشعاب فاضلاب اقدام نماید.

وی یکی از مشکلات حوزه مشترکین را وجود حفره های خالی انشعابات فاضلاب عنوان کرد و اظهار داشت : با تلاش همکاران حوزه معاونت مشترکین و در آمد حفره های خالی شناسایی و با ارسال پیامک و یا اخطار کتبی ، مشترکین را نسبت به خرید انشعاب فاضلاب مطلع می کنیم که خوشبختانه از طریق درآمد خوبی نیز کسب کرده ایم.

سرپرست معاونت مشترکین و درآمد شرکت بیان کرد : با توجه به وضع اقتصادی و معیشتی مشترکین و تکریم ارباب رجوع فروش انشعاب فاضلاب را بصورت اقساطی انجام می دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز