برگزاری نهمین جلسه مدیریت اجرایی کمیسیون ایمنی حمل و نقل آذربایجان غربی

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۰:۵۳:۱۰
کد خبر: ۱۰۸۶۰۹۹
برگزاری نهمین جلسه مدیریت اجرایی کمیسیون ایمنی حمل و نقل آذربایجان غربی
نهمین جلسه مدیریت اجرایی کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.
به گزارش برنا آذربایجان غربی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این جلسه با تاکید بر نقش آموزش و پرورش در فرهنگ سازی و آموزش افراد در کاهش تصادفات گفت: آموزش و پروش استان می تواند با استفاده از ظرفیت کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اقدام به تولید محتوای آموزشی با محوریت آشنایی دانش آموزان با قوانین راهنمایی و رانندگی کرده و از آنها در اطلاع رسانی به والدین و همچنین رعایت این قوانین استفاده کند.

آیدین رحمانی ادامه داد: در شرایط کنونی که دانش آموزان از بستر فضایی مجازی اقدام به تحصیل می کنند، آموزش و پرورش می تواند آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی را با کمترین هزینه از این فضا استفاده نماید.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش کارکنان اورژانس در کمک به مصدومین حوادث جاده ای گفت:خوشبختانه اورژانس استان با دو دقیقه زودتر از میانگین کشوری یعنی حدودا ۱۳ دقیقه بر سر سانحه حضور می یابد که جای قدردانی دارد.

وی در پایان بر همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی در فرهنگ سازی در حوزه قوانین راهنمای و رانندگی تاکید کرد و گفت: امیدواریم با همراهی دستگاههای اجرایی شاهد کاهش چشم گیر تصادفات جاده ای در استان باشیم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز