نیاز ده هزار میلیارد ریالی شهرداری ارومیه برای تکمیل کمربندی دوم ارومیه

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۰۹:۱۵:۴۸
کد خبر: ۱۰۸۷۲۱۲
نیاز ده هزار میلیارد ریالی شهرداری ارومیه برای تکمیل کمربندی دوم ارومیه
معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه گفت: فاز اول کمربندی دوم شهر به طول ۵/۷ کیلومتر از ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،محمد کاظم زوار معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه در جریان بازدید از پروژه مذکور با بیان اینکه کمربندی دوم از مهر ماه ۹۵ وارد فاز اجرایی شد، عنوان کرد: برآورد اولیه برای تکمیل این پروژه به میزان ۱۰ هزار میلیارد ریال است.

وی افزود:  کمربندی دوم به طول ۴۲ کیلومتر و به عرض ۱۰۰ متر و با ۲۳ تقاطع غیر هم سطح است که قطعه اول آن به طول ۵/۷ کیلومتر  از محل پل شهیدلر کورپسی (سرو)  - انهر در حال اجرا است.

زوار در ادامه با اشاره به پروژه چهار سطحه تقاطع غیرهم سطح آذربایجان، عنوان کرد:  در حال حاضر ۸۰ درصد روند ساخت مجموع  تقاطع غیر هم سطح آذربایجان به اتمام رسیده است.

وی گفت: مسیر B۳  تقاطع غیر هم سطح آذربایجان از سمت بلوار والفجر به طرف جاده مهاباد طی خرداد امسال افتتاح شد و فاز  اول آن نیز به بهره برداری رسیده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه خاطر نشان کرد: تقاطع غیر همسطح در چهار سطح و چهار فاز با پنج پل روگذر و دو پل غیرهم سطح از سال ۹۳ وارد فاز اجرایی شد.

وی در ادامه مطالعات احداث ساختمان آتش نشانی در البرز، مطالعات سیستم نوین آبیاری پارک ها، مطالعات احداث ساختمان اداری سازمان عمران، مطالعات ساماندهی سایت پسماند نازلو را از جمله طرح های مطالعاتی و طراحی پروژه های عمرانی شهری در سال جاری عنوان کرد.

نظر شما